Monday, August 16, 2004

Cintamu Mekar Di Hati Ini

CINTAMU MEKAR DI HATI- MAY

Kau umpama bunga yang mekar di hatiku
Ku harap kau mekarlahselama-lamanya
Kau umpama bintangmenyinari hidupku
Ku harap kauterus bersinar
Di ketika kau
Perlukan aku
Sentiasa aku
Ada di sisimu
Di ketikaku
Rindu padamu
Terasa cinta
Semakin dalam
Sayang
Kasihku abadi
Cintamu mekar
Di hati ini
Kau dalam ingatan
Di sepanjang hayatku
Demi teguhnya cinta
Selama-lamanya

Pagi2 lagik dah bgn nak balik UNITEN.
Then, siap2 balik.
Tunggu bas kul 6.30, tp dpt bas kul 7.30.
Ari nieh silap naik train.
Pi naik train express.
Nasib baik leh berenti kat Kajang.
Then pi tuko train lain.
Sampai UNITEN dlm kul 8.30.
Pakcik teksi ari nieh anto ramai org.
Kul 10.00 a.m gi meeting IA.
Lepas tuh, sempat check email.
Hihihi...Haze anto email ari nieh!
Tak pjg aaa email die...stakat gitu2 jek.
Die kate die maleh nak nganto email.
Tp die anto jugak (he's really complicated).
In general, die cite sal summer laaa...
Skang die tgh cuti.
Die keje macam2, pastu ade gak dok umah.
Pi bersihkan kubur Jepun n keje2 len utk dpt income.
Huhu...gile pelik keje mamat nieh.
Apepon, sronok aaa dpt email die ari nieh.
Tp tak tau aaa bile nak balas...hehe.
Sbb pk die jugak.
Kang muak pulak die dpt email aku.
Apepon, it was great...getting emails from him.
Sronok aaa...(tak tau aaa die cammane)
Nnt nak kena pk dulu kot.
Ade idea aku balas.
Malam nieh kena tgk bintang aku gamaknye...hahaha...
Thanx Haze!!!
I really appreciate ur email...
Another rock kapak song for today...
Yeay....yg paling aku minat skali!

No comments: