Thursday, August 19, 2004

Hilang Dalam Terang

HILANG DALAM TERANG -SEARCH

Fajar menyingsing
Bulan masih mengambang
Dan kita pun berhenti
Di pinggir jalan
Di sinilah keluhan yang membuka mata ku
Dan layu sekuntum mawar
Yang hendak ku berikan pada mu
Mengapa kau membuat ku serba salah
Melayani perasaan
Menolak kebenaran
Setelah aku dilanda gelora
Mabuk asmara
Sedangkan engkau tahu
Kelemahan ku mudah jatuh cinta
Mengapa begini kau akhiri
Dengan menyingkap tabir rahsia
Percintaan kamu berdua
Terjaga mentari
Melenyapkan bulan
Dan mimpi semalam meluncur
Kesunyian sepanjang malam
Ku hilang dalam terang
Melenyapkan bulan
Dan mimpi semalam meluncur
Kesunyian sepanjang malam
Ku hilang dalam terang

Hari nieh taklah serik sangat.
Sbb ari nieh takde kelas.
Tp, td call..jawapan masih same.
Besok.
Tak terfikir ke bile ckp besok tuh maknenye aku tak makan?
Maknenye silap ari bulan aku nieh boleh mati kebuluran?
Aku dah pernah pesan dulu, jgn bg aku dlm keadaan macam nieh.
Tp macam tak diendahkan aje ape yg aku ckp tuh.
Dah 3 ari delay.
Dlm 3 ari nieh pandai2 aku nak hidup sendiri.
Yg sowang tuh boleh buat bodoh jek.
Aku paham ape ibu boleh buat.
Aku pun kesian.
Cume aku geram takde tindakan yg dibuat.
Ingat aku nieh bukan manusia ke?
Ya Allah...geramnye aku.
Aku pandai2 uruskan ari nieh.
Mmg tebal lah muka aku.
Tak payah dok cakap aaa..
Mmg aku pandai2 nak idup ari nieh.
Aku pun tak tau nak ckp ape.
Sedih gilers....sebak...
Lembik tul aaa aku skang.
Nieh lagu aku.
Dr dulu aku suke lagu nieh.
Layan jek aaa...

No comments: