Saturday, August 07, 2004

Karma-What Season Are You?

You Belong in Spring
Optimistic, lively, and almost always happy with the world...You can truly appreciate the blooming nature of spring.Whether you're planting flowers or dyeing Easter eggs, spring is definitely your season!

KARMA -COKELAT

Sekian lama kita bersama
Ternyata kau juga
Sama saja
Kau kira kupercaya semua
S'gala tipu daya
Oh percuma
Kau buat sempurna awalnya

Berakhir bencana
Selamat tinggal sayang...
Bila umurku panjang
Kelak ku 'kan datang'
Tuk buktikan satu balas 'kan kau jelang
Jangan menangis sayangKu ingin kau rasakan pahitnya terbuang
Sia-sia, memang kau pantas dapatkan
Akhirnya, usai sudah semua

Kudapat tertawa
Bahagia
S'lalu tampak indah awalnya
Berakhir bencana....

Ari nieh pagi2 Cik Sue dah called.
Die nak pi kat air panas kat kg ibu tuh.
Wokeh aaa…die dtg sini naik 2 keta, Intan, Suzie ngan Sharina naik satu keta.
Aku, ibu ngan adik satu keta.
Kire okay aaa tempat tuh.
Tp ade pulak pakcik gatal kat situ…adehhaaaii…sejak bile pulak org Rembau nieh gatal2 belake!
(buek malu oghang kampong den yo!).
Pastu, singgah kat cendol Kudang.
Kire okay aa tuh.
Pastu, amik brg kat umah wan, then terus balik.
Ibu masak utk Sue ari nieh.
Seronok ke tak?
Hmm..okay aa tuh, mende makan bukan byk kat umah nieh, anything aku leh offer, aku offer lee.
Pasal air paneh tuh pulak, sbnrnye aku tak aaa syiok memandangkan tpt tuh cam teruk sket (terbiar sket)….and then kehadiran pakcik gatai tuh pulak menyebabkan aku takleh mandi!!!
Apo nak jadi lah ngan oghang tuo zaman skang!
Ape pon…aku kire okay aaa ari nieh, not much of a story…tp kire okay aaa…
By the way, dis song goes out to my ex-boipren kat Ganu sane…huhu..
sesuai tul aaa lagu nieh kat die!
He was the one who cried,
(cammane aku leh kapel ngan laki yg suke nangis, aku pon tak tau) and then he was the one yg dok percaye cakap pompuan tuh!
(Power Puff Gal yg bulat dan menyusahkan…sampai bile aku tak maafkan!).
Dgn ucapan smoge berbahagie ngan web die yg tersayang!
Aku percaye ade balasannye satu ari nnt bile ko asek menyakitkan ati aku…karma!
Apepon gua hepi..chow!

No comments: