Wednesday, August 25, 2004

Kejoraku Bersatu

KEJORAKU BERSATU -SEARCH

Dirimu persis bintang terbit dari langit
Bukanlah mimpi-mimpiku
Di sini telah datang sayang paling dalam
Bawaku pulang berteman pelangi
Kamar hati ku hiasi
Biar cantik biar baru
Semuanya keranamu
Oh yang lemah kini gagah
Asal buruk jadi indah
Kerana sentuhan cintamu
Ku susun langkah melayarkan hari indah
Bersamamu
Lilin diri takkan padam
Seandainya engkau adalah sumbunya
Kaulah puteri ku dambakan
Bidadari syurga jelmaan dunia
Akan ku jaga
Seluruh jiwaku
Biarlah karam berdua
Asal kau tak terlepas
Dari genggamanku
Biar kulamar
Sahih darimu
Menjadi ratu
Beradu dalam pelukanku
Kejoraku bersatu


Ari nieh bgn awal nak study SM.
Pastu gi kat kelas, kena tukau class pulak.
Kat tingkat 3 pulak test aku.
Sampai2, rupenye Zul ngan Siva cam spare tpt utk aku.
Zul tunjuk tpt sebelah Siva, yg aku duduk sebelah Deyra.
Amik sekali...merah muke die.
Yg aku pon dok selambe jek buat die camtuh.
Kesian pulak aku tgk.
Mase aku nak cakap ngan die, die cam taknak ckp jek.
Segan kot?
Huhuh...kesian die!
Dahle semalam mase aku jumpe Irma, Irma cakap sal die.
Adedeh..kisah sudah lame berlalu beb..
mungkin die nak baik2 ngan aku.
Tp aku pulak, macam dunno jek!
Test SM ari nieh senang.
Tp aku tak sangke sesenang nieh sampai aku naik pening.
Soklan satu yg Michael Potter's forces tuh aku tak dapek nak jawab.
Tp bebudak nieh panggey aku scorer.
Cet....macam aku tera!
Padahal case aku dpt 7/10 jek.
Siva lak mase balik td beriye wish aku happy holiday.
Die nak balik Johor besok.
Mase tuh aku on the way balik dr lunch ngan Wahid.
Aku jumpe Pink ngan Is ari nieh.
Sebok gamaknye bebudak tuh.
Pink sempat sebut Chery..ajek.
Ape lagik ek?
Hohoh..ari nieh pergaduhan cyber telah berlaku.
Aku gaduh ngan sowang mamat bername dengkol.
Mase tuh kat kaynet.
Selambe badak die sound aku.
Luckily, zapa ade n surefire dok rajin cite sal bola ngan aku.
Pastuh aku telah terkejut melihat posting azumiru kat laypark.
Die tau sal bf aku?
Sape bf aku yg die tau?
Wuikss..sejak bile pulak aku hebat sangat ade bf yg pemes?
Hahaha..
Ape lg..nieh dak Sue tgh miskol.
Die ade kat luar KMC, tgh tunggu.
Nak gi makan.
Abg Mie msg td, die kat kedutaan.
Thanx Abg Mie! Sowi credit takde, mahal sms Abg Mie tuh!
Til then, see ya.
Aku nak tanye, apasal Wan ngan Nini anto msg pelik kat shoutbox aku nieh?

No comments: