Friday, August 13, 2004

Sketsa Sebuah Cinta

SKETSA SEBUAH CINTA -MAY

Oh kekasih hatiku selamanya
Keindahan maya itu milik kita
Terciptalah... sebuah cinta
Jiwa sama bergelora
Kaulah satu dalam hidupku ini
Penawar di kala rindu
Kanku curahkan seluruh cintaku
Padamu... oh... kasihku
Akan kubina istana untuk kita
Dan menikmati gelombang cinta
Di dadaku... dan di dadamu
Degupan seiring irama
Ayuh kupimpinkan tanganmu
Menuju mahligai bahagia
Kitakan bersama
Mengecap nikmat cinta
Hidup bagai di syurga

Nak gi Warta ngan Sue kejap.
So, takleh menaip lelame.
Takde mende ngat ari nieh.
Pagi2 aku dah pergi lab.
Pastu buat annual report GoldenHope.
Aku harap groupmate aku tak buat mende tuh.
Sbb aku dah siap pon buat ngan Kay td.
Makan ngan Kay ngan Anne (lunch).
Dinner ngan Sue.
Ayaa ade msg kate duit dah kuar.
Doa aku, hanye satu.
Duit aku ade utk survive.
Then, satu lagik...adik aku balik!
I luv my Shahmi!
Yeay! Tak sabo nak bergebang.
Windu seh!
And then, ari nieh aku ade tambah sket2 features mende nieh.
Smalam tido ngan Pink a.k.a Dilla.
Okeh aaa..kena chow!
Sok balik Semban!
Ari nieh layan rock kapak lagik!Go May!!!

No comments: