Friday, September 10, 2004

Bagai Sakti (Puteri Gunung Ledang OST)

You're Tinkerbell!

[rEsuLt QuiZ aKu]

[WhAt’s Ur InNeR SeXy CaRtoOn CHiCk?]

BAGAI SAKTI (PUTERI GUNUNG LEDANG OST) -SITI NURHALIZA & M.NASIR

Cinta datang Tanpa diundang Seumur masa tercipta Dia datang bagai sakti Bagai menyaksi mekar Kembang pagi Ohhh..Cinta datang Dengan senyuman Panasnya membakar mentari Wajah yang tergambar Tak akan terpudar Dari hati insan yang fana ini Fana ini¡­ Tak mungkin mentari Akan terus sembunyi iada sempadan Tak bisa kulewatiJika ini hakikatnya Aku serahkan jiwa dan ragaku Menanti muara sengsara Jika ini ketentuannya Jika ini hakikatnya Aku serahkan jiwa dan raga Jika ini ketentuannya Kaukan jadi milikku jua

Malam td, Vatsala dtg umah.
Aku ingat nak memandai2 burn CD sendiri, skali tak reti pulak.
Kat PC Ana leh burn lagu rupenye, so aku tumpangla.
Aku kena ganti dua CD Vatsala nieh.
Dah beli dah td, nnt aku gantiler.
Haku amik sume lagu rock kapak.
As usual la, ape lagik.
Sbnrnye lagu2 uh dah ade kat dlm MP3 aku dulu.
Tp biaselah, dah jadik ntah kemane.
Abis sume MP3 aku dah takde lagik.
Collection lagu2 yg tempah kat Amir dulu pon dah takde.
Sedih betul aku ngan Shahmi.
Wokeh..jgn sedih2 sangat!
Sbnrnye keadaan sudah okay since aku dpt melayan lagu dgn best semalam!
Hohoho…jiwang2 aku semalam dibuatnye!
Tp kejiwangan aku telah dirembat oleh Ana.
Die masuk bilik aku nak mintak nasehat skit.
Ape lagik, kalo bukan pasal lelaki.
Adehh..nieh yg maleh nieh sbnrnye.
Aku pon bukanlah pandai sangat sbnrnye!
Tp ade lah sket2 yg leh aku cakap.
Aku rase dak Ana nieh meminati seseorang.
Dan mengharapkan owing tuh membalas prasaannye!
Aku tau laaa…biaselah, die akan deny tp itulah hakikatnye kan!
And then, satu masalah Ana nieh tak reti berdiplomasi.
Mungkin sbb over-protected kot dak nieh.
So, die macam tak reti nak react ngan keadaan die skang.
Kadang2 aku rase die terlampau naïve.
Tibe2 pulak aku terase yg nakal jugak aku nieh.
Hahaha..nengok Ana blur sal laki nieh buat aku rase jahat pulak!
Tp nak wat cammane, itulah Ana.
Aku kate kat die semalam,
“Kak Sha hanye leh bg pendapat aje, penyelesaian Ana cari sendiri.”
Die takut gagal, tp aku rase kalo die gagal pun biarlah.
Sekurang2nye die blaja dr pengalaman.
I dun wanna spoonfeed everything to her.
She just has to have the experience and get more matured in handling things.
Tp lame jugak aku ngan si Ana smalam.
Sampai terlentok2 aku dibuatnye.
Ape daye aku mmg sowang Dr Cintan yg komited..hehehee..
Haku pon terlena bersame lagu2 chenta aku.
Sampai pagi, ibu call…alamak…
Ibu tanye aku bile nak balik.
Sbnrnye aku agak pressure jugak ibu called td.
Sbb die suh aku bg duit kat Shahmi sbnrnye.
Nnt2 lah..bukan aku takmo bagi, tp aku takmo adik aku tuh cepat sangat berduit.
Kang len pulak owing yg memintak!
Tuh yg haku maleh sangat.
Ikut aku, windu sangat ngan adik, lagik2 die br jek abis UPSR.
So, lepas tuh Sue pulak msg, ajak aku pi makan.
Aku makan nasik beriyani kat DS Café.
Not bad…haha..okaylah, Sue suke nasik tomato kat sane.
Pastuh, aku telah mengajak Sue tgk cite Puteri Gunung Ledang.
Seperti yg tertera kat atas, lirik lagu Bagai Sakti tuh.
Cite nieh not bad laaa..pelakon best2.
Cume jalan cite yg terlebeh slow membuatkan aku ngantuk sangat.
Sue ngan aku membebel2 mase tgk cite tuh.
Lepas dr tuh, aku gi beli CD and terus balik.
Aku masuk kaynet dulu, pastu laypark, barulah gebang.
Izzy anto msg kat aku, alamak…die dah takde lak.
Mesti die ingat aku masuk pagi2 buat cam semalam.
Takpelah izzy…bersabolah ek!
Haku tau die nak chat bola ngan aku.
Ape lagik mau cite.
Tak byk cite aku ari nieh.
Nie pon Sue dah msg dah tanye nak makan.
Aku br lepas called nieh, die kate sat gi die kuar..
Ooopss…by the way, Abg Mie br lepas memsg.
Mase tuh aku kat dalam panggung.

Nieh msg die:

hi sha.buat ape?dh ok pening?keje sume dh setle?abg la ni masih bz..nanti ada mase kita chat eh.sha nanti bg alamat umah eh.

Hoh? Apasal Abg Mie nak add umah aku?
Aku tak tau…sbb aku tak balas lagik.
Adeh Abg Mie…mahalnye sms abg!
Awatlah jauh sangat ke Mesir sane?!
Takpe…nnt2 aku reply le.
Email Haze pon aku tak reply lagik.
Bukan ape, sabo2 dulu.
Tunggulah..malam kang br aku draft ape yg patut..
Hahaha..
Ari nieh jugak aku dah buat satu quiz kat quizilla bertajuk:
What’s Ur Inner Sexy Cartoon Chick?
Hasilnye?
Boleh tgk kat atas….aku dpt TinkerBell.
Wokeh la beb…nak gi makan ngan Sue nieh.
Bile2…next week ke…aku story the mory..
Thnax frenz sbb sokong blog aku!

No comments: