Sunday, September 26, 2004

What type of angel are you

angel of joy


You are the Joy Angel. You spread happpiness and
laughter and hate to see those who are sad. You
are the one who wipes away someone's tears and
brings a smile on their face once more.

MANISNYA SENYUMANMU -ELITE

Ku rasa...satu dunia sudah mengerti perasaan ku ini Mengapa oh! mengapa takkan kau sedar ku mendampa

Ataupun...dikau sengaja diam berpura memendam rahsia Segeralah oh! segera ku tahu kau hanya bermain masa

Semakin sering kita bertemu Semakin terpaut rasa cintaku Hari demi hari ku tetap menanti Namun mula mula langkah pertama

Mata bertentang mata adakah kau terasa Cinta kian memekar dihati kita Kau istimewa paling utama yang satu Betapa manisnya senyumanmu

Debaran penuh makna kelu tidak terkata Sering kali terjadi bila kau disisi Namun yang pasti membuat ku jatuh hati Oh! manisnya,manisnya senyumanmu

Pabila aku terdengar Lagu cinta ku terkenang kepada mu Aku merindu oh! merindu Senyumanmu yang menawan kalbu

Semakin sering kita bertemu Semakin terpaut hatiku padamu Jika kau pun juga rasa ynag ku rasa Apa yang kau pinta katakan saja

Penat aaaa..semalam tgk One Tree Hill kat umah Sue. Tgk ngan Esther jek. Pastuh smalam cam ternganga sket tgk One Tree Hill dek keseronokan tgk Lucas hampir mati...hahaha..Nathan jugak best..Lucas tak macho...buwekkk..

Then? Balik umah n trus jek tido. Penatlah. Mmg tido ngan jayenye sehinggalah..

Tok...tok...Pintu bilik kena ketuk. Ooo...Ana kejut bgn tido rupenye! Hehehe...solat lebih baik dr tido..make solatlah aku pg nieh.kuang..kuang.kuang...baik tak? Hahaha..

Lepas tuh layan lagu..dr lepas Subuh sampailah ke tgh ari.

Ari nieh makan kat Azad Curry tak best sbb takde ayam sambal macam semalam. Ade nasik goreng mamak jek ngan telur mate kerbau. Takpe! Itupon dah kire sedap...tp tak abis makan laaa...kenyang sangat! Banyak!

Okeh...then? Gi libary, potostat...n dok kat depan PC library tanpe memakai cermin mate. Mate dah mule sakit. Amacam, ade bagus? Mmg bagus. Huhuhu..rosak la lagik mate nieh.

Marini n Niza dah sms pasal keje besok. Aku kena siapkan keje. Nak balik awal nieh. Kang lame sangat Ana tunggu. Chat ngan Haze ari nieh....best of luck ek....semoga dpt menegur sumone yg same name ngan aku tuh. Jgn takut....jgn gusar...I'm rite behind u okay!

Chat ngan Krie thru fon n YM. Cam lambat jek. Nak balik ke lambat jugak balik? Kang ujan...

Adeh....Krie..asallah leceh sangat.

Malam td msg aku nak cakap tgk game Man U jek...huhu...Izzy pon same. Tp hehe..aku hepi sbb Liverpool menang gak 3-0...Izzy dgn bengangnye bg tau aku pg td...

Kaylah, nothing special. i want to finish my work today...

Nieh lagu angau aku..ang my results...as usual...


No comments: