Saturday, November 27, 2004

"..:What's your psychological problem?:..

Paranoid!


Paranoid. Attention is good but don't let it become
fear, okay?

DEMI MASA -RAIHAN


Demi masa...Sesungguhnya manusia kerugian
Melainkan...Yang beriman dan beramal salehAh...
Demi masa...Sesungguhnya manusia kerugian
Melainkan...Nasihat kepada kebenaran dan kesabaranAh...
( korus 1 )
Gunakan kesempatan yang masih diberi
Moga kita takkan menyesal
Masa usia kita jangan disiakan
Kerna ia takkan kembali
( korus 2 )Ingat lima perkara, sebelum lima perkara
Sihat sebelum sakit
Muda sebelum tua, kaya sebelum miskin
Lapang sebelum sempit
Hidup sebelum mati
Demi masa...Sesungguhnya manusia kerugian
Melainkan...Yang beriman dan beramal salehAh...
( ulang korus1, korus2 )


One Tree Hill....my fav Tv series.Selain dr CSI and byk lg reality show yg aku minat...inilah tv series paling aku suke.Aku punye fav part is the conflict in the family...Macam smlm...mase aku tgk part dowang punye game...Giler best game dowang...Care dowang handle game tuh...pastuh yg paling best skali...Becuz at last they admitted they are brothers...Heheh...my fav part..Pastuh, Dan, bapak dowang, takleh accept dowang leh rapat sangat...Karen pulak cam menyesal sbb reject Keith...And then Keith tertido ngan adik ipar sendiri...Kantoi ngan Dan...Dan mengaku kat Deb die still sayang Karen..Woohoo...complicated...Tp part mengejutkan mase Hayley cakap kat Lucas die dah kawen ngan Nathan.2 of my fav characters got married...And I have only one week to watch that show...

Sedih gilerr...Bgn pg, bile aku sedar yg I just got only few days to spend time with my fam..Aku rase bengang sangat.Then...aku nampak org tuh miskol aku...Aku jadi sedih..and tambah..tambah..and tambah sedih.Tp aku ignore jek dulu...aku kena spend time nieh betul2 kalo aku betul2 treasure time nieh.Aku sms die...wish die gud morning...Then buat life cam biase...Shahmi balik, so mestilah byk mende nak dimasak n dibuat.Dlm pade tuh, aku tgk2 jugak tv, bermanje2 ngan adik2 aku...Life is like usual...ari Sabtu tetap ari Sabtu...

Mlm pulak, ade game Perlis vs Pahang.Uikss...teringat penyokong Pahang sowang tuh...Aku lak menyokong Perlis malam td.Hehehee...tak pernah2 dpt team yg same utk disokong..Aku tau asal die sokong Pahang...Sbb players Pahang ramai org kg die...Tp aku mmg tak suke Pahang (the fact dat FAM raje dowang pegang and they are so stupid in administration)

Sowi la org Pahang...And the fact dat org Pahang jugak buat aku kena pindah kampus...And my campus will be in Pahang...Mmg aku tak suke langsung...Lgpun aku minat style team Perlis...Ingat lagi mase dowang lwn N9 dulu..aku ade kat stadium..Dowang sporting...tak wat prangai hooligan/org kg yg bodoh...Kire beradap jugak org dowang nieh...And dowang takde pon buat prangai berlagak ke ape...Bukan macam ade setgh team...takleh langsung nak trime team len...Nyampah tul aku...

Alamak...aku dh jd commentator lagik...adeh...Nywayz...mase lepas tgk game..Die ade sms lagik...Melayang kejap Cik Sha...hehe..Tp credit die dah tmat tempoh...huhu...So no more men miskol2 lagik...Takpelah...sabar ajelah Cik Sha ek...Kenalah byk2 blaja handle situations pasnieh...Mase kalo dah bergerak...mane boleh pusing balik....


My lagu today.....Demi Masa - Raihan...salah satu fav aku!

No comments: