Sunday, December 05, 2004

Gudbye My Frens...Doakan Aku!


ELIE N SIGHART

KAU TAK PERNAH JAUH -NORA

Di mana pun ku berdiri
Kau kan tetap kuingati
Kau selalu dekat dalam hati ini
Dan tak pernah sehari pun
Hari-hari yang berlalu
Tanpa aku merindu mu kekasihku
Saat kita berjauhan
Jangan ada rasa bimbang
Kerna cinta menyatukan perasaan
Tak mengira detik waktu
Ingin kulafaz selalu
Aku cinta kepadamu
Walau seribu liku di depanku
Akan tetap aku tempuh
Dalam hatiku kau tak pernah jauh
Walaupun terpaksa ku menunggu
Tanpa jemu dan selalu
Sentiasa dekat di hatiku...
Kau membuat hidup ini
Semakin lebih bererti
Kau miliki kelebihan tersendiri
Tak mengira detik waktu
Ingin kulafaz selalu
Aku cinta kepadamu
Walau seribu liku di depanku
Akan tetap aku tempuh
Dalam hatiku kau tak pernah jauh
Walaupun terpaksa ku menunggu
Tanpa jemu dan selalu
Sentiasa dekat di hatiku...
Kau membuat hidup ini
Semakin lebih bererti
Kau miliki kelebihan tersendiri
Tak mengira detik waktu
Ingin kulafaz selalu
Aku cinta kepadamu
Kekasih... kepadamu... kekasih

Ari nieh last day aku ade kat Seremban...Besok...ari yg baru utk aku..Dlm sejarah belajar..and dlm sejarah idup aku..Aku akan berjauhan dgn family aku besok, n aku sendiri tak tau cammane nak wat nnt.Aku rase risau, macam2 kemungkinan akan ade.Tp aku cube lupekan sume tuh ari nieh, sbb aku nak rase hepi sket ari neih.Aku akan spend my time with ibu n ayah...Aku nak dok umah..nak sayang parents aku.Mungkin diowang takkan anta aku besok.Aku tumpang Parveen...Td aku dah called Parveen kate aku nak tumpang.Aku harap aku tak menyusahkan die.

Nak dijadikan cerite...semalam aku jupe cik abe aku for the last time aku gi.Aku bawak adik2 aku skali..Sbb aku nak bawak dowang berjln nengok midvalley...Bukan senang nak bawak adik2 nieh berjalan..Skang kan musim cuti sekolah..
Kitowang bajet nak jupe kul 12...Tp tak dpt sbb ade je halangan aku nak kuar awal.Then, aku kuar lambat sket..Time nieh pulak bas nak lambat, train nak lambat..Sampai midvalley aku nampak die...hehe..:DTakpelah...ilang kejap kemarahan aku..

Nak gi kuar duit..Ade prob ngan ATM card..tp aku still bersabo...
Then...kitowang beratur punyelah lame..Kononnye nak gi tgk wayang..Nak tgk Alexander/Polar Express...Tp...satu pon tak jadi sbb timing/seats tak best.
Berpecah sekejap..Aku nak jalan2 ngan die je...Aku tgk...tak tau nak makan ape..Skali, lepas tuh...bile dah fikir2..Aku terase nak makan kek..Aku pun ajak die gi tpt fav..Mane lg kalo bukan Secret Recipe..

Satu mende aku lupe nak wat smalam...Aku lupe nak amik botol ESPRIT yg slalunye aku wat collection..Bile adik2 aku dah tegur brlah aku perasan..Smalam aku pressure sket...Ntahlah..I wanted the day to be perfect...tp ade je halangan kat dlm kepale nie.Bosan memikirkan besok aku dah nak gi n itulah last time aku nak jupe die..Lepas nieh byk lg uncertainties...

So, fikir punye fikir...Last2 aku decide nak bawak adik aku jalan kt KLCC.Atan pun cakap die nak gi KINOKUNIYA.Aku lupe yg adik2 aku mmg suke tpt tuh...Midval nieh ape yg ade..
Sampai kal KLCC...aku lepaskan budak2 nieh gi mane dowang nak gi.Aku jalan ngan die gi masjid..Aku cuti...so, tunggu la die kat luar...Tibe2 teringat lak aku time besday aku..Kat situla aku duduk tunggu die dulu..adeh..Mase kat Secret Recipe pon camtuh gak..Duk tpt yg kitowang duduk dulu..

Jalan kat taman...aku dah tak tau nak buat ape..So, aku ajak die jalan keliling taman tuh.Nak tgk wayang dah lepas asar..kang lambat..Aku pun blur ape lg kitowang nak buat..hehe..Serius..gi dating nieh ade limit mende2 kite nak wat..Kalo kat situ ade tpt main PS...dah lame aku dok ajak die men..Kalo time tuh ade game bola..dah lame aku ajak..Aku pun ade gak berfikir..kalo la match Piala Malaysia tuh team len smalam..lame aku ajak die tgk bola kat Bukit Jalil.So, strolling kat park jelah.Bile dah penat kitowang duduk.Mase duduk kat park tuh br aku nak dengar sore die.Maybe sbb adik2 aku takde kot...br die nak bukak mulut.

Aku tak tau aaa die prasan ke tidak tp smalam aku cam byk cakap sal kitowang...All this while maybe sbb kitowang takde ape2 lagik kot...so aku tak pernah nak cakap..Just suke2 jek...aku mmg mengade ngan die smalam..Lantak laaaa...dah lepas nieh ntah ade ke tidak mase aku nak ngade ngan die.Jiwang pun ade gak...ehhe..lawak seh Cik Sha smalam...Mende yg tak dibuat2 seumo idup..die buat.Kalo nak kate kuar as a couple...semalam la arinye..Even though adik2 aku ade...tp aku rase len gile smalam..

And br aku prasan yg aku nieh mmg dah len aaa..Like I said before...I've thrown my principles..Smalam nyaris aku dah nak nangeh kat depan die..Ctrl jek lagik...aku tau die expect aku nak nangeh time tuh..Sebbaik la atas bukit tuh takde lampu, so die tak nampak muke aku.Nywayz, bukit tuh public place...kitowang pun tak wat ape2...duduk tgk fountain jek...Tp kalo la aku nangeh smalam..sure malu...Cik Sha slalu maintain kuat beb!

Kesian Robert Pires...hehe...slame nieh die la hero aku..Skang aku tak tgk game die pun...lame dah aku tak tgk die men betul2..performance die smakin kureng aaa...

Okay, dipendekkan cite...smalam la ari aku paling jiwang.Tak pernah aku buat seumo idup camnieh..Aku rase ringan jek nak tanye die satu soklan tuh walhal aku cukup takut nak sebut word tuh depan die..Maybe sbb aku rase dah last mase tuh...Tp lepas jupe die smalam..Even though aku sedih2 nak gi Muazam..Aku leh happy sket...Br la aku paham nape aku pilih die...dlm ramai2 org kat dunia nieh...

Uhuk...jiwangnye aku...Cik Sha jiwang!!!!Nywayz, back to mende yg tak jiwang sangat..Aku akan berangkat besok..So, to all my frens...
Yati, Eriy, Kak sya, Mances, Evil, Izzy, Azwa, Yatmo, Yati (aweknye si Izmay), Haze..dan lain2 yg aku tak sebut name...
aku mintak maaf kalo aku ade sakitkan ati kowang.Aku jugak harap kite jupe lg nanti...bile2..Aku akan terus try menaip blog nieh di mane saje aku berade..Kalo free2...masuk la blog nieh..Tanda ingatan aku kat kawan2...thanx for all ur support..i really appreciate it
aku cume mintak...kalo bole...doakan kejayaan aku kat sane..dpt grad...dan idup harmoni...hehe..

to my luv...kalo die bace nieh...jgn lupe kite kat sini!

itu je...lagu nieh...fav aku...And gambo nieh lak dr RAVE..my fav anime...dua watak fav aku (elie n sighart)Thanx kawan2..'til we meet again..

No comments: