Monday, February 07, 2005

Sure Heboh


Cheryl Samad (Muzik-muzik)


Amir and Azan of Ruffedge (comey tak si Amir...dis post 4 me..ahaks!)


Farah AF2 (Gambo tak ensem si Zahid ade sipi2 kat tepi)


Cheryna and bros dgn wartawan Buletin Utama.

AKU CINTA PADAMU -SHEILA MAJID

Malam yang romantis ini‘tuk kau dan aku

Tetapi di kau seakan air

Yang membekuKu masih melihat ragu

Di matamuHaruskah lidahku berikrar lagi

Untuk yang keseribu kali

Aku cinta padamu... sungguh

Aku cinta padamu... sungguh

Mestikah ku ucapi

Dari mulutku sendiri

Aku cinta padamu

Kasih...Sesungguhnya dikau tak sabar

Bila berkata

Begitu banyaknya cabaran

Yang telah mengoda

Tetapi hingga saat ini

Daku bertahan

Masihkah kau mengerti

Masihkah kau tak tahu

Aku cinta padamu... sungguh

Aku cinta padamu... sungguh

Mestikah ku ucapi

Dari mulutku sendiri

Aku cinta padamu

Cinta padamu...Uhh... Mmmmmm...

Okeh...ini adelah collection gambo2 aku untuk Karnival TV3 @ Sure Heboh kat Padang Majlis Perbandaran Seremban, (MPS) kat kg halaman aku Sabtu lepas.Utk pengetahuan kowang, aku cume pergi karnival nieh seari jek..Keesokan arinye dah maleh n trase taknak pergi pulak..ahaks!But it was a great experience for me since this is the 2nd time I went to dis carnival..Skali skale enjoy ape salah pulak kan?

Gambo2 nieh hanye separuh dr collection aku..Sbrnye ade byk lagi gambo...Cthnye gambo Raihan..Tp disebabkan aku tak menggunakan digicam and kamera aku tuh terlampau2 basic..Oleh itu aku tak dpt zoom dan bagi gambo yg clear.Ade pulak gambo yg clear yg aku segan nak letak kat sini..Cthnye gambo aku ngan Dina...And gambo Jac sign otograp utk aku..And gambo Marion ngan adik2 aku..Gambo zahid poyo..And brape byk lagik gambo yg terpakse gua censored atas tujuan peribadi..hehe

Nie adelah gambo2 yg aku tangkap sniri...yg aku mintak permission tuan2 punye badan utk tangkap gambo dowang...hehe..power tak Cik Sha?Dlm ramai2 tuh aku gak yg dpt post special si Amir n Azan...thanx to my bro, Atan (nk ikutkan takdelah minat pun ruffedge ni)And gambo si Farah pulak menampilkan gambo Zahid yg tak ensem kat sblh..Sbrnye mase kitowang tangkap gambo tuh, si Zahid nak gak tangkap gambo ngan dowang..Problemo nye ialah dah polisi karnival kali nieh takleh tangkap gambo same2...adehh..Tp yg paling sporting skali pemberita tv3..and Cheryl Samad.Aku mmg suke dak kecik Cheryl Samad nieh...ehhe..petah!
Tujuan aku dtg sbrnye nak timba pengalaman..Yelah.. since mende nieh ade kat kg aku ape salah Cik Sha dtg..Walopon aku dituduh Indon, Bangla dan srupe Vietnam sbb dtg karnival camnieh..Tp aku tetap tak kisah..nieh sume pengalaman aku..Sape lg nak bg kan?

Basically...karnival kali nieh taklah best sangat..Sbbnye aku tak dpt gambo Misha..ahahaa...bukan..bukan..Sbbnye aku tak dpt nak kumpul poskad byk2 macam dulu..Yelah...aku kan suke poskad!

Satu lg sbb aku tak berjaye mng 3660 walopon aku dpt sms terpantas..Nieh sume gare2 fon aku x secanggih fon2 org len..Yelah..ape la patik nak wat kan..Dah takde rezki aku..
Pjg umo, aku letak lagi gambo kat sini..For the time being, inilah gambo2 yg aku ade utk dishare ngan kowang..For ur info...nieh gambo dr kamera aku yg biase tuh..Berbaloi gak investment aku nieh..Poket mmg haus....huuuuuuuuuuu...

Nnt gua story the mory lagik..For now..adios...

p/s:lagu nieh adelah lagu yg paling syahdu skali mase concert arituh..huhuhu..

No comments: