Wednesday, March 16, 2005

Welcome to Sepang

PART 2

FORMULA ONE NEWS UPDATED!!!
WELCOME TO SEPANG
Venue: Sepang International Circuit (SIA)
Date: 18th-20th March 2005

Lagik satu mende nak update..ape lagi kalo bukan sal F1...
Utk sesape yg nak nengok F1 thn nieh..sile2 lah pergi ek..
Aku nieh name jek umah dekat..tp kalo tak berkemampuan nak wat camne..
Kalo aku gi, maknenye sume askar aku kena pergi..
Tp askar2 aku sume takde kat umah...
And takmo la pergi dlm keadaan askar tak cukup sorang nieh..
So, kitowang decided nak tgk F1 kat tv jek..

Utk sesape yg ade Astro...aku rase tak payah la tgk kat Starworld tuh sbb liputan die lembab..cume iklan yg kurang..
Baik abiskan mase tgk kat 8tv...
Cume tahan sikit la dengar bebelan Ross Yusof (Hitz. fm/Machester United's fan) pengulas sukan berat sebelah tuh.
Ade jugak macam kat Melbourne arituh dowang jemput Alex Yoong...(Go-back KL)

Yg menarik kali nieh kite nak tgk sampai bile
Giancarlo Fisichella boleh bertahan kat sane..
Fisichella dulu driver Sauber, malangnye taklah tera mane mase drive utk Sauber...
Kite tgk jugak kebangkitan org2 yg dah tibe2 tertinggal macam Schumi, Kimi Raikonen, Juan Pablo Montoya, Ralf Schumacher, etc...
And paling best, tgklah driver2 lame berketa baru macam David Coulthard (from McLaren to Red Bull), Nick Heidfeld (Sauber-Jordan-BMW), RalfSchumi (BMW-Toyota), Mark Webber (Jaguar-BMW), dll...
And the ever over-exposed Indian - Narayan Kathikayen :P

Moh kite tgk sape yg hebat...owait...?!
Okeh..nieh die Sauber-Street demo kat KLCC arituh..aku sempat tgk sket jek...tp tak dpt tgk Sauber...
Support Malaysian Sponsors...la ek?!
Aku ngan team nieh boleh laaa...tp I'm still a Ferrari fan!

No comments: