Monday, March 21, 2005

Who are you inside?????

PART 1

water ballerina

Who are you inside?????


You are a water girl. You are flexable and very
nice. You are quiet so people who don't know
you thnk you are weird or just mean and high
and mighty like. You aren't though. You like
to have a good time and you also just like to
relax and just enjoy the stars.

LAHAR CINTA -FINAL LIST

Tersingkaplah tirai cintaku yang lalu
Hangatnya bagai lahar yang membakar bumi
Sehinggakan aku menggelumpur kelecuhan
Bila engkau pergi tak kembali
Kala itu sayangnya engkau padaku
Dan kutelani segala kata indahmu
Kerana kusangka kau kan terus bersamaku
Tapi hanya sekadar waktu
Seluruh cintamu itu hidup segar dijiwaku
Masih kuterasa
Tak layu ditelan waktu
Tak pudar kasih hatiku
Dan kau masih lagi kusayangi
Walaupun engkau tiada
Namun cintamu terasa
Membendung rinduku sejak dulu hingga kini
Indahnya kukenang dan pahitnya dah kutelan
Begitu kasihku kepadamu
Ingin aku mengulangi saat indah waktu dulu
Tapi bagaimana dapatkah berulang lagi
Bersamalah kita jadikan pengajaran
Betapa pedihnya oh perpisahan
Mengapa di waktu ini
Aku teringat kembali segala kenangan
Adakah engkaupun sama masih ingat kepadaku
Seolah kita tak pernah berpisah

Hokeh..nieh lagu yg si Yati nyanyi kat aku mase nunggu Mr Baha arituh..
Basically ari Isnin nieh aku sangat2 penat.
Tau ape jadi?
Aku naik bas Bahau sebanyak 2 kali arinieh. (tuh takpelah..bas tuh best)
Pastuh aku naik bas 70an 2 kali gak(rase macam nak tercabut tengkuk aku)
Just utk menghantar assignment Mr Baha kesayanganku...ahaks!
Punyelah marathon..
The day before aku balik lambat dr Bangi.
Mase nak melawat abe...aku ingatkan ujan..
Skali rupe2nye ujan buatan..
Cet...kalo aku tau tak aku biarkan train tuh lepas...
Aku smpai abe dah majuk ngan aku..
Huwaaa...mampuih den!

Utk pengetahuan kowang, Cik Sha nieh tak mempunyai hikmat2 memujuk tahap ke brape pun..
Jd kalo nak digunekan strategi dr Pedang Setiawan ataupun Alam Perwira...mmg takde..
(bak kate Yatmo, Dendam Kesumat..ahaks!)
Huu....punyelah sadis aku..
Die diam jek...sampai aku dah sampai kat stesen nak balik umah aku pun die senyap lagik.
Itulah susahnye bile mendapat abe yg penyenyap ye kawan2..
Lenkali kalo dah tau mulut tuh becok..cariklah abe yg penyenyap macam abe aku nieh..
Sbb kalo die penyenyap...kowang akan rase mengong jugak sbb bercakap sorang2..ahahahahhaa...

Tp takpelah..abe aku nieh walopon mukenye bak kate adik2 aku iras2 Fadzley yg tak ensem yg digossipkan dgn Sti yg macam senduk penyek tuh, tp...kejiwangan dan kepenyekan abe aku taklah sehebat Fadzley!
Akhirnye setelah menjiwai dengan sejiwa2nye lagu "Rela Kupujuk" berjaye jugak aku memujuk...huuu...walopon tak sukses sangat.
Apepun..penat jugaklah aku..jonoh den abg oiii...!!!

Tp nak compare penat memujuk dgn penat naik bas 70an...bas 70an mmg menarik segale tenage yg ade dlm badan kowang..
Walopon kowang serapla tenaga elekterik ke, biomas ke, atau pun TENAGA NASIONAL (ampeh..hehehe!!), tetapi...kowang akan tetap merase letih..
Maklumlah..bas nieh pun dinamekan "DARA"..mmg lah letih..bukan "JANDA" (ooppsss..lawak blue..ahahah)

Tp aku heranlah...kenape bas tuh namenye DARA, sedangkan plat pun dah CAG...zaman bile punye plat Pahang?
Aku rase Pahang dah lebih2 dr CB kot? Ke dah CC?
Huhuhuuu...Mungkin kah "DARA TUA"?

Hanye JJ mengetahui. (Yelah die kan pemilik bas DARA nieh...segale2nye pasal DARA die punye)
Actually DARA stands for tuuuttt...tuttt.. (nantilah aku tgk kat bas 70an tuh...aku pun dah lupe)
Tp, yg pasti die adelah projek Menteri Paling Tak Best @ Ex-CEO TNB iaitu Jamaludin Jarjis..yg menyebabkan kami berpindah ke Muadzam...hahahaha...:(

Tp sepenat2 aku...penat lagik adik..sbb balik jek kitowang dah melepek...Huuuu..
Mase ibu tanye, "best dik?"
Adik jawab,
" Kelape sawit, getah, utan, kelape sawit, getah, utan..utan..utan..utan...."

Betullah org panggey Muadzam Shah nieh "TPT JIN BERTENDANG"
Mungkin dowang wat World Cup kat sini...huhu..
Siapelah jd Thiery Henry diorg agaknye..
Seingat aku, mase aku gi Koyan pun tak teruk macam nieh..Sungguhpun nampak org asli melintas... (sowi ek Yatmo)
Kurang2 dpt gak Yatmo naik basikal...org Muadzam nieh ade basikal pun ntahlah..musykil aku...kuakuakua..

Okeh..tamat bebelan beta pade arinieh..bye!

No comments: