Tuesday, May 31, 2005

sims 2

Image hosted by Photobucket.com


Cheryna and ****** Pires


KATAKAN DENGAN INDAH -PETER PAN


kukatakan dengan indah
dengan terbuka
hatiku hampa
sepertinya luka
menghampirinya

kau beri rasa
yg berbeda
mungkin kusalah
mengartikannya
yang kurasa cinta

* tetapi hatiku
selalu meninggikanmu
terlalu meninggikanmu
selalu meninggikanmu

** kau hancurkan hatiku
hancurkan lagi
kau hancurkan hatiku
tuk melihatmu

kau terangi jiwaku
kau redupkan lagi
kau hancurkan hatiku
tuk melihatmu

back to *

membuatku terjatuh
dan terjatuh lagi

** membuatku merasakan
yang tlah terjadi
semua yang terbaik
dan terlewati
semua yang terhenti
tanpa kuakhiri



Arinieh aku abeskan men Sims 2. Game nieh aku men dr dulu agik...Smpai skang pun aku still minat game nieh. Camne ek aku nak cakap sal game nieh? Game nieh basically psal sims. Sims nieh macam manusia, tp kena ctrl die nak makan, nak berak, nak buat anak.
Macam Sims aku kat atas nieh adelah pasangan suami isteri, Nieh tak silap aku gambo sebelum die buat anak die yg pertame. Name sims aku nieh Cheryna and ****** Pires. Keluarga aku name Pires. Hekhek..berangan Cik Sha...berangan..hihi..


Aspiration kedua2 sims aku nieh ialah family. So, disebabkan aku pilih aspiration macam nieh, keje aku ialah utk buat anak, jage anak, sayang anak, tlg anak buat homework dan sebagainye. So, dlm proses tuh mesti la leceh kan...dr anak aku baby sampailah anak aku jd kanak2, remaje...sume aku kena jage bersame laki aku nieh. Pulak tuh die banyak kehendak, kejap nak makan nieh, nak buat nieh....


Wat mase skang aku dah ade 4 org anak. Skang on the way yg kelima. Hehehe. First Amelia, pastu Adam....yang kembar aku namekan Adriana ngan Adriani. Hehehe...ngarut je Cik Sha, Sbnrnye sume name tuh aku ilih spontan. Lahir jek sims aku nieh...aku pakai taruk jek name terlintas kat kepale. Sebbaik Sims aku nieh kiut ikut mak die jugak...hahahhaa...


Ape aku merepek sal sims jek nieh kan...hehehhe..jgn marah naaa? Basically aku dah cam addict men sims nieh. Smpai dh nak masuk 5 anak aku jage. Thanx to MisS DaLiLa or DeLL n Miss Yatie atas pertolongan men sims 2 kat pc si Dell nieh. Ikutkan sbnrnye aku dh pernah men sims. Dulu aku sniri ade game sims. Tp sims 2 nieh version br.lagik menarik nampaknye...


Smlm takde kemane2. Aku dok bilik Dell nieh. Pastuh ptg gi makan kat Gulai Kawah. Sedap gak makanan kat Restoran Gulai Kawah nieh...kat Bangi. Aku tak biase makan kat sini sbb mase aku kat sini dulu, tpt tuh baru sangat lagik. Satu sem jek meninggalkan uniten bangi...n byk tul yg berubah...hehehe..


Pastuh...balik aku update blog nieh aaa. Mase tgh update blog nieh tibe2 dpt satu sms tuh...ade org wish pkai sms lak...elelelelele..tibe malu ke nieh..hihi...tp anywayz, aku sgt suke la ngn wish tuh....sweet...sgt sweet....tengkiu ek. Smpailah number "tupai" tibe2 termiskol. Aiyaakkk...kenape kawan die miskol aku kan?


Sbnrnye kawan die nak miskol die. Sebut number, die sebut number aku. Cet...mmg la kuar sore aku. Hihi...apelah abe aku nieh...Wat malu jek aaa...hehe...Lagik skali Tupai menjadik mangsebye....balik2 fon tupai gak yg kena salah dial, salah smpai sms...ish3...


Haiiii...skang almost everyday stroy sal abe jek. Huh? Ye aaaa...dh lame tak jupe, citelah. Tersebut2 slalu. Yeaayyyy....nnt ibu nak balik dr Langkawi. Bestnye! Windu ibu gak. Huh..sume aku windu. NNt nieh adelah last posting aku. Lepas nieh lmbt lg nk update blog nieh. Arinieh aku nak balik umah dah...huhuuuuuuuuu....


Nieh lagu from peterpan. Dh lame suke ngn lagu nieh. Since dpt from Liza dulu. Dengarkan laaaa....ku katakan dengan indah (skang mtv ampuh die number 1)..enjoyz....til then ek...

No comments: