Monday, June 13, 2005

3r




Okeh...3r kembali lagik! Nieh antare fav. show aku nieh....rajin nengok walopon season nieh agak banyak gak aku missed. Aku mmg suke rancangan camnie...nambah motivasi n pengetahuan aku gaklah. And it links to my interests as well!


Kali nieh pengacara 3r pun bertukar...walopon ade 3 org dlm satu rancangan, but diorg boleh bertukar2 kan...And each one of them is gud and very professional..Aku suke betul!
So, for kawan2 yg nak share mende2 berkaitan 3r...bukaklah website 3r nieh:


*3r*


Website nieh jugak Cik Sha dah linkkan ngan blog nieh...as a token of appreciation to 3r yg banyak bagi inspiration kat aku. "YANG BAIK BERTERUSAN"...bak kate 3r kan!
Nywayz, website yg peminin nieh jugak sangat best utk disurf...ade forum, ade tips, ade infos...so...jomlah kite share mende nieh ek...


3r ade style tersendiri utk menarik perhatian. Macam Oprah Widfrey pulak...tp sangat menarik. So...jom...kita nonton 3r season nieh ya buk!

No comments: