Wednesday, September 28, 2005

bag reds



Per Pavore, Garcia!!!

Kalo ikut quality game, mmg bagus. Sbb at least ade gak ctrl game. Especially 1st half. Mmg hebat la care diorg men. Tp as usual, ape lagik masalah Liverpool kalo bukan kerane striker. The 1st eleven mmg okay sbnrnye, walopon diorg tak masukkan Luis Garcia and John Arne Riise, at least pengganti sume not bad la. Cume kesian sket ngan Sinama Pongolle nieh die nieh slalu jek kena card, buat ape pon kena card. Aku pon tak tau la die leh men ke tak pasnieh. Whatever it is...aku rase kan, Liverpool tetap kena carik striker la. Tak boleh cenggini. Mmg la players yg ade tuh bagus2 tp tak memadai. And then, tibe2 bile dh lame takde goal, 2nd half tuh Garcia pun masukkan goal. Aku rase, kadang2 aku mmg benci ngn care Garcia men. Tp lately sejak Liverpool takde striker aku dh mule nampak kebolehan die. Die nieh pandai dribble, but taklah sehebat pemain2 Brazil. Tp paling bagus pasal die die punye tackle. Cume yg tak bestnye bile die mule start menackle...kadang2 die kena card...hallamaaakkk..mule la Cik Sha frust menonggeng. Aku pun jd tak tentu arah lerrr bile die kena suspended game ke ape. Mmg akan ade ramai yg ganti laa...macam dulu kan, mase die injured ke ape. Tp sama ade game tuh lembab ke game tuh laju, bergantung kat die gak...becuz org yg ganti nieh kadang2 over-dribble...cthnye macam style Ciise...ade time tak lepas! Aku rase Ciise ade masenye tak cukupo effective tuh yg buat aku tak kompiden ngn kebolehan die. Sorang player yg effective macam Garcia tuh..becuz bile die masuk je nampak game berubah. Cume 2nd half tu la goyah sket. Sayang...Garcia dh masukkan goal...and tibe2 ade goal pulak Birmingham City nieh. And paling menghampakan bile Warnock masuk own goal pulak! Pade aku nieh sume salah Reyna. Aku tak suke betul keeper baru Liverpool nieh wooii...Mane pi Jerzy Dudek. Nape tak bagi Carson men jek. Adeehhaaaiii...Nape? Sebbaik la ade handball tuh, so adelah org nak jaringkan penalty. Kebetulan Ciise dah ade mase tuh. Apepon..bg aku, stabil..ganti sape pon tetap stabil. Cume cariklah striker. Huwaaaaa..napelah diorg tak paham2...Frust wooo..result 2-2 jek. Sbnrnye ade harapan nak menang what. Sian aku tgk Stevie G, Alonso, Zenden, Riise...berpenat lelah. Mengape tak difahami penat lelah dowang nieh ek! Hadehaiii..

Pandiani?

Dr dulu aku suke goals from Pandiani. Aku berminat ngn die nieh. Tp aku tak pernah pulak nak buat research die nieh macam mane. Mungkin aku slalu lupekan die, sbb die main utk Birmigham. Huh..ape pon...aku rase, eloklah kalo aku wat sket research sal die. Berminat jugak tgk si botak nieh...hehehe...

Hidetoshi Nakata....HaiiiiTTTT!!!

Kehebatan Hidetoshi Nakata dh mule terserlah dlm game die. Ade yg kate die nieh boleh jadi "Stevie G" Bolton... Apepon, aku mmg ade semangat Asia utk Asia nieh. Tgk care Nakata men, aku rase proud pulak jd Asian..hehe...Apepon, nieh baru brape game. Kite tgk la kehebatan Nakata dlm games akan dtg. Mungkin ke kite boleh compare Nakata, Park, Sun Ji Hai, and Lee? Waaaa...ramai dh Asian kat EPL ek. Tak dilupekan jugak, former Arsenal and Fulham player, Inamoto. Kdg2 jek nampak die nieh. Apepon..cube korang pandang, sumenye mate sepet2. Takde pulak die sebut Amri Yahyah ke Khalid Jamlus ek? Hmm..pklah sniri ek..:P

Padersen

Tibe2 name Padersen macam terkuar dr mulut sejak kebelakangan nieh. Kehebatan die jaringkan dua gol mase lwn MU arituh mmg mantap. Ntah macam mane tibe2 Padersen glamer dlm satu malam. Maknenye, Padersen nieh mesti dipandang jugak. Maybe aku kena amik tau sket la pasal Padersen nieh. Tak byk pon sket. Apepon, pd aku..kekalahan MU arituh bukanlah mengejut pon. Blackburn mmg team yg mampu buat upset kat sume org! Jd jgnlah terkejut sangat. Diorg ade Bellamy, yg bagus...walopon pangai tuh digembar-gemburkan tak baik. Diorg ade Tugay...dan macam2 lagik. Sumenye bagus, walopon bukan big star. Yg penting team besar macam MU nieh kenalah pkkan sesuatu in the future :)

Good Old Boys

Yeaayyy...the cute Owen scored again. Tp, yg best bile Danny Murphy pon score jugak! 2 goals for Charlton. Wahwaahhh...makin hebat la players Liverpool yg dah berpindah nieh, Liverpool jugak kempunan. Hehe. Necastle yg dh mati idup balik. Charlton pun dah top gak skang. Cume kesian la kat sorang former player Liverpool nieh. Patutla kena jual ngan Liverpool. Nitemare rupenye. Sape agik kalo bukan Emile Heskey. Tak boleh pakai..hehe...sebbaik dh takde stay kat Liverpool agik. Patutla hanye Owen n Murphy jek yg kena interview kat Liverpoolfc.tv:)

Tiket EPL dh mahal?

Org kate, tiket EPL dh mahal. Yeke? Aku pon tak tau sbb aku tak tau pon harge. Hehehe..Tp yg pasti ade satu article pernah kuar kate org yg dr team yg kureng sket nieh dh mule tak dtg tgk bola sbb tiket mahal n dah ade siaran langsung kat TV. Huh...macam mase aku tgk Blackburn men arituh, stadium ampir kosong. Lepas Owen scored goal lagik ramai org balik. Huhu. Apepon, aku harap...satu ari aku dpt la tgk game kat Anfield. Teringin sangat! Cume angan2 jek la....Kalo dh makin mahal kat die, kat kite camne gaknye? Huhu...nak makan pon susah, mau tgk bola ek Cik Sha...:p

No comments: