Sunday, January 22, 2006

bean

Image hosting by Photobucket

LAGU JIWA LAGU CINTA -MAWI FEAT. M. NASIR

Menyanyi kerana gembira
Menyanyi kerana sedih
Menyanyi kerana rindu
Aduh siapa dapat membaca
Hatiku saat ini

Menari kerana melayan
Menari kerana sunyi
Menari kerana kasih
Ada di depan masih juga tak mengerti

* Gerangan apa buat ku kemari
Dalam temasya ku memencil diri
Darilah jauh asyik memandangnya
Sekalipun dia masih tak perasan...ku disini
Oh...

Lagu jiwa
Bukan lagu mengadu nasibku
Lagu cinta
Bukan lagu meratap hidupku

Hanya nak menyatakan
Tuah dan untung badan
Diuji hebat cinta sehebat begini...hebat begini...


Ni juara carta Era minggu ni. Hmmm...pagi2 ujung minggu nieh biase aaa..bangun tgk kartun! Hihi...
Pastuh pg nieh aku saje kaco Cik Ayen. Dh agak dh, mesti bgn lambat. Huhu...saje kaco kasik die tensen. Dh tensen pon. Hihiii...besh kaco org degil nieh (Ayen jgn mrh...degil2 nnt aku streka kaki tuh. Lagik lambat leh men bola! Hahahahaha:P)
Okeh aaa....pg2 dh kaco org. Pastuh, aku sambung tgk kartun. Tp sejak kebelakangan nieh, aku rajin tgk Mr Bean (kartun n real). Teringat my pren kat Jupon. Hikhik..aku ingat mase sekolah dulu ade dak pompuan kate die cute macam Mr Bean. Aku gelak tak hingat punye!:P Puas aku menilik tang mane rupe Mr Bean tuh iras die plak. Mase tuh kecik agik...so, takde plak nampak macam Mr Bean. Skang dh besar, lame dh tak jupe...tak tau aaa rupe Mr Bean ke, rupe sape ke (bace testimonial org kate Najib Tun Razak...hihi...org tua). Macam2 org laaa...tp yg pasti tak comfortable nak tgk Mr Bean lps org kate muke die macam muke dak nieh. Kang aku mesti rase nak gelak (imagine him doing those funny things....sure lawak kan! Hahaha).

/>Tp, yg minggu2 aku kejar nak tgk pg Ahad: Nescafe Kick Start. Rancangan budak2 nak wat projek memasing. Macam Apperantice, tp Apperantice tuh cam luxury sangat...simple sangat. Nieh more to Malaysianize things la...sronok gak bile tgk diorg bg modal kat budak2...diorg buat projek yg dowang nak buat...sume2 tuh aa!!! Tringat pulak zaman student:)

Aku suke ade sowang dak nieh. Dak Melayu, name die Haryati. Die nieh bercite2 nak terbitkan manga comic die sniri. So, with modal yg die ade tuh...die dah wat la projek die. Minggu nieh nye cite, die dh pi launch comic die Crest tuh, pastuh die dpt Best Booth Award. Pastuh, Gempak nye Editor surprisingly dtg tgk die (wuhhh...gempak!). Mmg best la! Aku suke keje si Haryati nieh. Kire die ade mission nak wat comic (it works, komik die lawa!), pastuh team die bagus, strategy bagus, planning bagus...n mostly die mmg cool n low-profile! Tuh yg aku berkenan sal die:D

Ade jugak la calon aku tak minat dlm tuh. Tak payah la ckp kan! Tp aku mmg trase sangat best la kalo aku dpt gi Comic Fiesta tuh...huhuhuuuuu...Sape tau Comic Fiesta wat katne...aku nak gi...takde sape nak teman ke aku pi sane...nak gi!!! Dh la comic si Haryati tuh siap ade merchandise agik...adehaaiii...Geram!!!

Tgh tgk game All England agik. Badminton DEFINITELY bukan game aku, la. Dr kecik puas aku nak minat tgk badminton, tp aku cam susah nak minat. Aku ttp suke tgk game outdoor...yg byk kuar peluh n membuatkan seseorang tuh kena tanah n rumput. Aku lagik rela tgk rugby dr badminton aa. Takleh nak minat, tah hapasal! Walopon aku peminat sport...tp aku takleh layan badminton. Tennis bleh aaa... Huuuh...kalah kot Mesia nieh...macam tak best jek aku tgk game. Dr td sakit ati...adehhh...MALAYSIA BOLEH, ma!!!!

Takde mende la nak ckp...macam biase, ari Ahad, ari tgk tv. Jap lg tgk Smallville, pastuh tgk The Apperantice...tata...p/s: One of the reason I hate Tom Welling: his dimples. They torture me...ergghhhh!! Nyanyi laaa...Lagu cinta...bukan lagu meratap hidupku....:D

No comments: