Sunday, January 29, 2006

mcd cine!

Image hosting by Photobucket

LOVE FOOL- THE CARDIGANS

Dear, I fear we're facing a problem
You love me no longer, I know
And maybe there's nothing
That I can do to make you do

Mama tells me I shouldn't bother
That I ought to stick to another man
A man that surely deserves me
But I think you do!

So I cry, I pray, and I beg

Love me, love me
Say that you love me
Fool me fool me
Go on and fool me

Love me love me
Pretend that you love me
Leave me leave me
Just say that you need me
Love me, love me
Say that you love me
Leave me leave me
Just say that you need me
I can't care 'bout anything but you

Lately I've desperately pondered
Spent my nights awake and I wonder
What I could have done
In another way to make you stay
Reason will not lead to solution
I will end up lost in confusion
I don't care if you really care
As long as you don't go

Gong Xi Fat Caiii...Kong Hi Fatt Choy!!

Bile ek...makan mende nieh. Lame dah. December last yr kot gambo nieh. Mase tuh gi visit Siti kat tpt keje die. Tapau McD, makan ngan die. Dun ask...kalo aku dh makan merapu2 mahal camnieh...adelah org yg banje! Ntah bilenye nak banje org, tak tau laaa...:(

Arinieh Chinese New Year...nieh dh on the way nak balik umah wan. Ape2 nnt aku story kendian. Tp doa2 jelah sumenye okay ek...Okay mmg okay la nak balik umah wan...Tp slalu kalo dh balik, dh nak balik umah parents aku balik leceh betul!

So, no stories aaa...arinieh nak balik kg...then bile korek2 gambo jupe gambo Prosperity Burger...burger CNY kan. Hihi. Mase student dulu every CNY prosperity burger is a must. Macam sushi every sem jugak. Anything ade black pepper mmg jd fav aku slalunye:D

Okeh aaa...nak story kenangan...malas plak rasenye! Hihi. Nk sambung tgk cite Cine. Doakan malam nieh leh tgk bola...cuz atuk ade Astro. Tp, kalo die nak tgk Ria/P.Ramlee...lupekan yg lain...huwaaaaaaaaaaa!!!

p/s: Lagu mengade ku:D

No comments: