Monday, June 26, 2006

take the lead



MENANGIS SEMALAM-AUDI

Kau sempat ucapkan pisah
Saat kau beranjak pergi
Tapi perasaanku
Tak berpaling darimu

Kau ucapkan jangan pergi
Saat ku datang kembali
Tapi luka ini
T'lah membeku tak mencair

Tahukah kamu semalam tadi aku menangis
Mengingatmu mengenangmu
Mungkin hatiku terluka dalam
Atau selalu terukirkan kenangan kita

Kau telah hadirkan kita
Untuk menggantikan aku
Tanpa kau sadari
Aku takkan pernah mengganti

Kau ingin tinggalkan aku
Dan menyandingku kembali
Ini takkan adil

Untukku ataupun dirinya


Lagu yg sangat la cedihh...ari2 aku dgr lagu nieh kat radio laaa...tv laa...pastu aku gi makan kat kedai mane tah die pasang lagu nieh. At 1st, macam malas nak amik pusing title sume...tp dah everyday dengar, so lame2 terpaut la jugak...hehe..

Aku tgk cite nieh semalam. Besttt!!! Sbb aku mmg suke tgk org dancing kan...lawa2 sumenye...lagik2 tang body...fullamakkkk!!! Kan best kalo spare tyre aku takde....macam papan plywood...hahaha...

Antonio Banderas. Aku takdelah minat sangat mamat nieh, tp atas cadangan adik2 aku tuh...aku tgk cite nieh. Cite nieh pasal cikgu dancing. Tibe2 aku terecall balik saat2 aku jd cikgu....rase geli ati plak. Ramainye dak yg bega macam dak2 dlm cite tuh. Ape2 pon aku rase thankful la sbb students aku tak melupekan aku nieh. Ade yg still sms aku smpai skang, email la..tula nilaaa...Ade plak yg terserempak ngan aku kat memane...basically terkejut bangat la sbb cikgu tak pakai baju kurung kan..hehe...

Take The Lead. A nite before dat aku tgk Dirty Dancing: Havana Nights. Pagi tuh pulak aku tgk Vanity Fair. Sumenye kat umah la. Series of cite2 yg menarik pade aku la. Aku rase byk2 cite dancing skang aku tetap dengan Save The Last Dance kot!

Ape agik ek...oooo....tak banyak cite, basically. Sbb penat sangat. Nieh pon penat lagik nieh padahal baru Isnin, keje dah memenatkan. Wish aku balik n tido pasnieh aaa...huuuuuu..

Aku nak wish beberape org. Basically tak tau la diorg masuk, ke tak blog nieh sbb jupe pon ari2 kan. Tp starting from today, tak jupe diorg lagik dah sbb they've been promoted! Congratulations to my mentors...Mr Satria Zainal Farid n Miss Jaqline...kedua2nye dah jd AMQ...waaaa...dongak la Cik Sha nak pandang lepas nieh. N newly acquianted fren...Mr Afahmi...baru 2 weeks die kaco aku dh kena promote jd mentor. Hehehe. So, no more same shifts...so, takleh kaco aku lagik dah. Tp tak kaco aku plak sangap....hahaha...

Agak2 aku nieh macam mane ek....diorg nieh bebagus belake...wuiiyoooo...respek siot!

Okeh aaaa....nak ckp pe lagik ek? Hmm....aku pon blur. Just a curiosity utk yg membace...."how do u react when sumone says he likes u?" Just asking....takde kena mengena, k!

Tu jelaaaaaa...

No comments: