Saturday, July 29, 2006

What Kind of Tea Are You?

What Kind of Tea Are You?

Mint Tea
Mint Tea...
You are Mint Tea!
Naturally sweet you have a happy-go-lucky attitude.
The world is full of fun and wonder! Although
you can be naive at times and quite aloof to
your surroundings you know how to have good
clean fun! Most people see you as cute and very
gentle by nature and it is most likely true.
You have a great outlook on life and you try
not to let things get to you. Go you!


KU DI HALAMAN RINDU-LEFTHANDED

Di tengah kepekatan malam
Berdiri aku di halaman rindu
Dihembus kenangan lalu
Menjelmalah seraut wajah
Sekuntum bunga yang pernah ku puja
Tapi layu akhirnya

Ingin ku tembus tembok silam
Dan membaiki kesilapan kita
Yang tiada kita rasa
Dahulu maaf tak bererti
Darah muda menguasai diri
Begitu mudah membenci

Ku di halaman rindu
Hanya berteman
Bunga yang layu
Ku di halaman rindu
Tiada harum
Tiada madu
Oh kesalku membeku di kalbu ( 2X )

Oh kasihku hanyalah untukmu
Oh sayangku penawar rinduku

Tak seronok langsung keje arinieh. 1stly cust aku sume hampeh2. Walopon aku dpt jupe buah ati, tp menyakitkan ati. Pasal ape? Pasal org nieh kadang2 tak paham2. Marah gaklah aku jadiknye. Tp aku nak marah org pon takleh, sbb kitowang tak pernah kecoh pon sal hal kitowang nieh. Cumenyeeee...kalo dh nampak, kitowang makan berdua tuh....takleh ke dianjak pi makan tpt len? Apasal nak menyibuk jugak makan ngan aku lagik! Adoiiiiii...

Kitowang tgh discuss, trus jd tak jd discuss. Kalo jupe sepanjang mase takpe jugak...ini dah la waktu keje len2. Org sume dpt jugak bergayut kat fon malam2...aku tidak. Ujung minggu jeklah kalo nak memuaskan ati pon. Itupon ade jek tukang kaco....adooiii...!!!Haiii...apsal aku marah sangat nieh ek?! Aku pon pelik apasal aku marah...hahahaha...

Aku tak kisah la....dua2 demand keje berbeza2. Nak wat camne, aku keje macam nieh..die keje macam tuh. Keje pulak waktu pelik2. Dah la tuh...nature of work masing2 kena campur org. Tapi yang tak puas ati kalo org tak reti bahse...asek mengaco daun jek! Aku jd rimas pon ade, la haaaaiii...tak paham2 ke yg aku tgh berbincang. Last2 aku tak jadi aaa nak wat papepon...aku senyap jek aaa!!!

Aku discuss mende len, siap menyampuk. Hampeh tul aaa pondan sekor nieh. Hapasal aku hangin sangat ngan die ek...Oooo...baru aku ingat, dulu mase aku kat training die nieh langsung tak boleh pakai. Pastuh org tanye buat muke pelik2. Padahal keje jd mentor. Tp hapah tak reti. Skang tibe2 aku tgh dok ngan my buah ati...since aku baik ngan buah atiku itu, barulah nak menegur aku. Ek eleh! Giler hipokrit...itupon tegur aku, cakap ngan aku...macam hampeh jek. Aku taulah aku nieh kire budak baru gak keje kat situ...siap2 boleh nak buat lawak bangang. Ingat suke ke kalo buat lawak cenggitu tuh? Aku nieh, kalo ikutkan...kalo nye die takde kat situ...nak jek aku ganyang mulut si awwww!!!!!

Yg si die nieh pon satu...mentang2 rakan sejawat, so...die cam tak perasan aaa mende nieh. Haiii...apasal aku marah agik nieh? Ooo...gua nieh sebenarnye mmg allergic ngan awwww...So, patut cepat jek darah mendidih!

Satu, kaco "date" aku. Dua, kaco discussion aku. Tiga, muke tak malu amik acar buah aku. Empat, MENYAMPUK! Dah sah2 kepantangan aku. Siap buat lawak bangang lagik. Ntah apasal aku rase muke die nieh muke mintak pelempang. Gua respect aaa yg len2 bile diorg pepaham sniri la walopon diajak join, tp paham2 sniri nieh. Nieh kalo tak paham, takpe jugak...tp muke mintak pelempang nieh buat lawak...kaco ape yg aku cakap...mmg rase nak terajang jek. Fortunately walopon aku gemuk, tp tak sebesar die...so...nak terajang pon susah. Lagikpon nak terajang pon tak selera. Hakhakhak....(gelak setan!!!)

Minggu nieh de futsal. Sebbaik die tak ajak aku pi join die men lagik cam minggu lopeh. Hahaha...kadang nak gelak aku bile ingat die men futsal nieh. Skill tuh adelah...taklah teruk..Alhamdulillah tak segan aaa!!! Hehehe. But what about today then? Dun ask!!! Dun speak!!! Aku segan macam haram nieh!

Kay aaa...abeh aaa cakap...balik keje!

No comments: