Saturday, February 03, 2007

elie sigharte 2




BERDUA LEBIH BAIK-ACHA


lihat awan di sana
berarak mengikuti
pasti dia pun tahu

ingin aku lewati
lembah hidup yg tak indah
namun harus ku jalani

reff:
berdua denganmu
pasti lebih baik
aku yakin itu

bila sendiri
hati bagai langit
berselimut kabut

berdua denganmu

lihat awan di sana
berarak mengikuti
pasti dia pun tahu

ingin aku lewati
lembah hidup yg tak indah
namun harus ku jalani

repeat reff

lihatlah awan di sana
berarak mengikuti
pasti dia pun tahu

ingin aku lewati
lembah hidup yg tak indah
namun harus ku jalani

Haiii sume org...lame dah aku tak tulih mende alah nieh. Rasenye dah jd macam sejarah plak dah...hehehe...slalu taklah lame sangat aku tak update blog, tp kali nieh lame bangat kan!

Life as usual. Nothing changed. Basically I've just transfered to Customer Credit Services...so dh berubah tanggungjawab kalo nak banding ngan dulu. Ape yg aku buat dulu ngan skang hampir same tp takdelah nak kate same sangat tuh...Biase jek aaa...Keje, gaji...same jek...macam tuh jugak lagik..huhuuuuuuuu...

Aku dh pindah umah. N aku suke umah baru aku. Tak suke sangat kawasan keliling, tp umah tuh best sbb boleh bercucuk tanam...hehe...bahagie rase bile semai benih, pokok besar...pastu kuar bunge...yeayyy...Boleh kate org kat situ tau la tentang kegilaan aku tanam bunga nieh...Tp only bile aku balik umah mak aku...Wat mase nieh, lagik takleh balik slalu sbb jadual waktu yg sangat ketat dan memenatkan!

Life goes on laaaa...Nak cite banyak pon takleh sbb macam takde mende sangat nak cite. Tp cam kelakar la tgk aku skang, makin gemuk macam hape jek...dah aaa pendek lak tuh....huhu....so, makin2 jatuh aaa saham yg harge negatif nieh...

Btw, aku nye options pon cam tak byk sangat. Aku pon tak tau apasal cam tak rase nak kawen ke pe...hehe...but basically...aku just hope for the best in life...yg paling penting membuatkan ibuku bahagia...dlm mase setahun nieh, die hepi la sket compared to before..

N aku punye giler kat orchid makin bertambah...hasilnye asek dok surf pasal orchid skang nieh...hehehe...

Bile lagik la nak update blog nieh? Ntahlah...harap ketemuan la yeeee...:D
* Suke bangat lagu nieh:D

No comments: