Thursday, February 08, 2007

orchid again



TAK ADA LOGIKA-AGNES MONIKA

Karna aku tak tahu
Kau sudah ada yang punya
Atau bisikan cinta
Ku tahu engkau berdusta

Namun ku tak mau mengerti
Selama kau masih bersamaku
Karna ku suka
Ku butuh cinta yang pernah hilang dariku

Cinta ini kadang-kadang tak ada logika
Bersih smua hasrat dalam hati
Ku hanya ingin dapat memiliki
Dirimu hanya untuk sesaat

Karna aku tak tahu
Kau sudah ada yang punya
Karna kau telah bisikkan cintamu padaku
Ku tahu kau telah berdusta

Aiyoookk..aku nieh sbnrnye dah tertido kat opis...takde sape kejut, tertinggal transport. Aku migrain teruk giler...dah uweekkk...uweeekkk...(sampai dah macam len)...

Td aku makan capati...boleh tak capati tuh kuar balik...huuuuuhhhh...sedih betul pandang sisa2 capati yg sedap tuh masuk ke dalam lubang jamban....huwaaa...!!!!

Ape yg aku wat skang? Takde ape...Oh ye! Arituh aku kuar jalan2 ngan Cik Ayen....windunye ngan die...last2 dpt gak kitowang berjalan2 mencari adiah utk awek2 Cik Ayen (tp member kamceng die yg dah bethn nieh tak pernah dpt adiah...huhuuuu). Pastu gi melantak kat KFC makan byk2...Gi sumbat Cik Ayen ngan jelly ice cream....ehhehehe..

Tp cian kawan aku kena la turun komuter, anta aku balik dulu...teman aku jln sampai umah...barulah boleh balik...huhuhu...budimu dikenang...dr dulu slalu baik macam nieh...(tp kalo cite bola ngan die, mmg sentiase sakit atinye!!!).

Dpt berite from Dinnnnnnn..!!! Peminat Arsenal yg sorang tuh...(Btw Din, bace latest update yg aku dpt from BBC nieh...)

Semalam dok makan Rice Fiesta kat Pizza Hut...ape lagik, nieh sume Cik Su nye keje...huwaaa...abeh duit!

Dah takde mende nak cite aaa...kat keje skang ramai giler org emo...malas nak ckp dah. Tah hape2...keje tuh kejelaaa...yg len2 tak payah nak kecoh...Bodoh tul! (skang kalo ade mesyuarat tingkap kat opis, aku dok lepak sini...malas aku nak dgr!)

Okaylaaaa...dats it...already 5 in the morning...tataaaaaa....!!!
Suke giler lagu nieh! Bersemangat!:D

No comments: