Wednesday, February 14, 2007

valentine's



KENANGAN TERINDAH-SAMSONS

Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang tlah hilang darimu
Yang mampu menyanjungku

Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun
Aku mampu tuk mengenangmu

Darimu...
Kutemukan hidupku
Bagiku...
Kau lah cinta sejati

Ooh...

Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan
Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang tlah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah

Ooh...

Lagu nieh ditujukan utk aku satu mase dulu. Bayangkanlaaa...org tuh dok sebelah ko...nyanyi lagu nieh...muke macam nak ko paham2 jek. Tp..bkn ko tak paham...cume ko bknlah manusia yg mampu nak meluahkan ape ko rase ngan kate2. Just diam...

Sebak pulak aku ingat org yg nyanyi lagu nieh utk aku dulu. Teringat plak mase2 die asek ngan aku...mengharap yg aku akan dpt jd macam mane yg die harapkan. Tp aku tetap fobia ngan mende yg pernah jd ngan aku. Atas sbb tuh, die slalu jd mangse keras kepale n tak sensitifnye aku nieh...

Ntahlaaah. Salah aku ke? Mungkin. Byk sangat teori yg org bagi pasal kitowang berdua. Tp hakikatnye kitowang sniri yg tau. Ntah sape yg salah, sape yg betul...aku sniri pon dah takleh nak kate ape2 lagik..

Yg pasti, Tuhan jekla yg tau prasaan aku saat nieh. Biar aje Dia yg tau n Dia yg menilai. Mmg setelah ape yg jd ngan aku dulu, aku aje yg tau prasaan sniri.

Adoooiii....sedih sangat ke? Nape aku macam nak nangis nieh? Ampunkan Sha...

No comments: