Thursday, March 29, 2007

cupid



LARA HATI-KATON BAGASKARA

Yang tersisa

Hanya gambarmu

Di meja kamarku

Diiringi dua puisi

Tentang lara hati

Engkau adalah yang terindah

Sepanjang hidupku

Luka meruah

Semua tlah berlalu

Yang tersisa rinai tawamu

di sudut benakku

Seperti kau masih di sini

Larut di pelukku

Prahara menerjang

Kekasihku terhanyut menghilang

Kusemaikan duka

Kau tak pernah kembali

Oh, angin malam

Bawa laguku

Ungkapan rindu menggebu

Ku masih tetap bertahan

Kar'na kenangan

Waaaaahhh...kite mulekan dgn lagu Katon Bagaskara nieh. Lagu nieh punye video klip akan menemani aku setiap kali bangun tido sbb aku bukak channel 9...hehehe...So, bangun2 dah jiwang bangat kan!

Actually ngantuk bangat sbb malam semalam dok melepak ngan Hanif lepas keje. Nayyyy...kalo lepak ngan Hanif bukan date namenye. Biaselah, ape lagik..listening n listening...cuz Hanif mmg banyak cakap:D

Me...doing the Cik Sri Siantan work again. Unconciously done laa...aku pon tak perasan..nieh sape yg tgh suffer aku pon tak tau. Yg aku tau sume dtg kat aku, "Sha...missing my old bf.."or "Shaaa....need a word with u.... Haduushhh...ntahlah. Dlm mase yg same gua hanye mendiamkan diri saje tentang cerite gua nieh..Aahhh..just a simple story..n I'm becoming a Cupid again!

Yg bezanyee...cupid pon cupid laaa..tp nieh cupid yg heal at the same time menjalankan keje2 matchmaking yg secare tidak disedari. Ade ari tuh aku kenalkan 2 member tanpa menyedari dua2 punye minat yg same-ZARA. Lepas tuh, dua2 kena ngan taste masing...yg lelaki mmg minat pompuan cenggitu, pompuan plak minat laki cenggitu..hehehe....at the end of the day, sape yg tlg pass2 no fon? CIK SHA jugak!

Semalam aku kirimkan salam sowang member ngan member yg len...pastu yg jantannye punyelah hepi....dengan hepinye menjawab, waalaikumussalam!!!! plus senyuman yg selame sethn aku keje nieh aku tak pernah nampak plak...slalunye mamat tuh blur nak mam*** walo muke hensem tapi takde expression:D

sO...kes Hanif nieh same laaaa..another Cupid thing, another Cik Sri Siantan thingy...Duisshhhh...me? Nobody knows my story...I remain the same...BIARLAH RAHSIAAAAA...hihihihi..

I need to move on..Need to be happy...Though God knows the regret I feel...Lara Hati...Uhhhuuuuuhhh?!!!!!

No comments: