Saturday, April 14, 2007

martha stewart



CALL ME WHEN YOU'RE SOBERE-EVANESCNECE

Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.

Should I let you fall?
Lose it all?
So maybe you can remember yourself.
Can't keep believing,
We're only deceiving ourselves .
And I'm sick of the lie,
And you're too late.

Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.

Couldn't take the blame.
Sick with shame.
Must be exhausting to lose your own game.
Selfishly hated,
No wonder you're jaded.
You can't play the victim this time,
And you're too late.

Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.

You never call me when you're sober.
You only want it cause it's over,
It's over.

How could I have burned paradise?
How could I - you were never mine.

So don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
Don't lie to me,
Just get your things.
I've made up your mind.

I'm coming to work on Saturday! Ohh....dat shucks~! Tinggi giler que arinieh...malasnye nak bercakap ngan customer...adooooiii...

Btw,baru nieh aku tgk minah kat atas nieh punye show. Inspires me a lot. Best giler care die buat program die...mmg betul2 kena ngan style aku..from cooking to gardening...sume aku enjoy tgk. Mmg best la. Mmg tak macam mane aku minat Oprah la...Martha Stewart mmg gempaq sbb die mmg ade style sniri nak buat mende nieh jd happening...tp aku rase aku berminat dan akan terus berminat nak tgk Martha Stewart show in future...

Sblm nieh bile org putih dok sebok Martha Stewart aku mmg blur, tp skang aku dah mule paham apasal sume org suke tgk Martha Stewart. The only thing yg aku masih belum boleh enjoy tgk ialah Tyra Banks punye show. I enjoyed Parkinson...Oprah...even David Letterman...tp Tyra Banks? Hmmm...susah sket.

Aku ingat nak letak Martha Stewart punye web as one of my fav links laaa...br best sket kan~! Sile la jenguk2 kalo berminat...yeeeeee...

Btw...semalam die wat kejutan kat aku. Muncul from nowhere tgh2 aku keje. Masya-Allah..terkejut. Die bukan dtg nak jupe aku laaa...tp jupe one of my managers. Yg takde kena mengena ngan die. Sebelum tuh aku dah dok nampak member die mengusha department aku, aku tegur la buat ape kat situ. Die kate ade meeting dgn ngan meeting room tpt kitowang. Pastuh tibe2 die plak muncul. 2 kali. I'm sorry to say this..bukan nak perasan...tp aku tau mate die ke mane...N he was watching me while I was working...uh-huh????!!

Tp gua buat bodo...wat keje jek. What I noticed was his eyes were puffy, he was not shaved...&he didn't look like him at all. I pitied him...things must have changed & I don't know about it. I heard today his boss is going to move somewhere else...as well as his best buddy. But I dunno where is he going...hmmm???!!!

How do I feel? Numb. I dunno...guilty? I guess. It's too late...I cannot rectify what I did. This song explains exactly how I feel,I guess? Maybe...

No comments: