Friday, April 13, 2007

unagi



NO PROMISES-SHAYNE WARD

Hey baby, when we are together, doing things that we love.
Every time you're near I feel like I'm in heaven, feeling high
I don't want to let go, girl.
I just need you to know girl.

I don't wanna run away, baby you're the one I need tonight,
No promises.
Baby, now I need to hold you tight, I just wanna die in your arms

Here tonight

Hey baby, when we are together, doing things that we love.
Everytime you're near I feel like I'm in heaven, feeling high
I don't want to let go, girl.
I just need you you to know girl.

I don't wanna run away, baby you're the one I need tonight,
No promises.
Baby, now I need to hold you tight, I just wanna die in your arms

I don't want to run away, I want to stay forever, thru Time and Time..
No promises

I don't wanna run away, I don't wanna be alone
No Promises
Baby, now I need to hold you tight, now and forever my love

No promises

I don't wanna run away, baby you're the one I need tonight,
No promises.
Baby, now I need to hold you tight, I just wanna die in your arms

I don't wanna run away, baby you're the one I need tonight,
No promises.
Baby, now I need to hold you tight, I just wanna die in your arms
Here tonight.

Lagu nieh best...aku suke tul dgr time2 tgh syahdu2 nieh...terase cam best sangat mendengar lagu nieh...ahahhaa...jiwang Cik Sha nieh..ish3:P

Yeeee...semalam aku janji nak cite pasal unagi. Hmm...all this while aku tak keberanian langsung nak makan unagi, ikan darat pon tak makan...inikan pulak belut. Kalo suruh aku tangkap belut dlm sawah...aku cabut dulu sebelum nampak belut...Tapi semalam aku makan unagi=belut! Hahahaha..belut tuh dah masuk pon sistem pencernaan aku...dah mule menampakkan hasilnye pagi tadi:D

Aku gi Sushi King, as usual laaaa...kitowang punye ritual setiap tahun kan. Semalam aku gi makan Una Don...nasik ngan unagi tuh...try la...mane tau best plak. So, hasilnye? Amat memuaskan...oo...patutla Jepun suke makan, sedap rupenye...Lepas nieh boleh tak agaknye aku gi makan belut kat sawah? Boleh kot...nanti kite try..Asal tak bau lumpur dahlah yeekkk!!!

Ape agik ek? Ooo...banyakla makan, tp macam biaselah...takde ape yg syok nak diceritakan melainkan experience makan unagi for the first time yesterday. Tp kena cover ngan yasai tempura...sayur2...hihihi...

What else? Ooo...aku beli blanket baru semalam...syoknye! Satu warne purple, lagik satu warne pink..Alaaa..blanket macam blanket bayi...kate Su. MMg pon...sebab aku suke material selimut baby tuh...nyenyak tido malam td. Tak mahal sangat laaa..walopon comel...tak sampai RM20 pon...tp selesa...Mmg aku kena beli selimut sebab semenjak aku tak dok umah sume nak amik comforter aku, selimut aku...bantal aku pon kena amik gak...cettt...bukan takde sendiri punye...saje jek!

Arinieh ari putih sedunia...Aku pakai putih dr ujung kepala sampai ujung kaki:D Tp lecehnye la nak menjaga...masya-Allah!

Okeh aaa....kena chow dulu...arinieh tak byk mase...prsenting to u...nieh gambo unagi panggang. Agak2 rupe macam nieh la makanan aku semalam. Nice experience...tak menyesal berlagak macam Fear Factor...hihi...:P

No comments: