Friday, May 04, 2007

ceri



gambo sakura yg jatuh....cewwwaahh!

FIRST LOVE-UTADA HIKARU

Once in a while
You are in my mind
I think about the days that we had
And i dream that these would all come back to me
If only you knew every moment in time
Nothing goes on in my heart
Just like your memories
How I want here to be with you
Once more

You will always gonna be the one
And you should know
How I wish I could have never let you go
Come into my life again
Oh, don't say no
You will always gonna be the one in my life
So true, I believe i can never find
Somebody like you
my first love

Once in awhile
Your are in my dreams
I can feel the warmth of your embrace
And I pray that it will all come back to me
If only you knew every moment in time
Nothing goes on in my heart
Just like your memories
And how I want here to be with you
Once more
yah yah yah

You will always be inside my heart
And you should know
How I wish I could have never let you go
Come into my life again
Please don't say no
Now and forever you are still the one
In my heart
So true, I believe I could never find
Somebody like you
My first love
oh oh

You will always gonna be the one
And you should know
How I wish I could have never let you go
Come into my life again
Oh, don't say no
You will always gonna be the one
So true, I believe I could never find
Now and forever

Aku tgh dok nak tgk email..ahahaha...2000 emails o/standing! Mampus nak bukak sekor2..adooiii...nywayz...kebanyakannye deleted laaa!!! Sowi kepade sesape yg dok menghantar email fwd kat aku (termasuk gambo Siti Norhaliza yg seksi tak seberape tuh...ahahah...tak heran, mende tuh setakat nieha ku pon ade!). Sumenye dah di delete..kang tak pasal kena saman pulak..Datuk Siti kan kaye beb! Mane la exec cabuk nieh dpt nak bayar saman die...Sensitif pulak orgnye...! Aaahhh...(podah!sape suruh jd penyanyi, ye tak?)

Ape aku buat arinieh aaa? Oh yeeee...arinieh aku masak! Ahahaha..best plak rasenye dpt masak arinieh. Maklumlah, slalunye makan luar, sbb tangki air makcik nieh melimpah jek airnye. Penat betul aku dok komplen kat die, tapi laki die kate biarkan ajek. Nak potong duit sewa umah...die tak bagi. Menyampah plak aku rasenye. Walopon aku suke ngan makcik tuan punye umah, tp slalu benar rase marah ngan lakinye. Bukan ape, kadang2 kalo pandang org tutup mate, sume org salah...die jek yg betul. Sume org pandai, die tak pandai...kadang2 boring gak ngan care wiring die kat umah tuh...Agaknye org TNB mmg macam tuh ke? Berlagak ajek? Dulu dok UNITEN pon aku tgk pakcik2 nieh berlagak gitu gak...walopon keje driver bas TNB, trak TNB...anak2 diorg lagik tak payah cerite. Tapi...ade gak yg baik. Ntahlah...mende camtuh pon nak berlagak ke? Keje TNB pon berlagak ke? Tahlaaaaa...biarkan...asal tak maki aku. Maki pon nak buat camne, org lagik tua...malas nak layan. Kang kalo dicakap, dikatenye aku kurang ajar plak, padahal penat mak bapak aku membesarkan aku...Last2..gua bisu jek la! Asalkan gua hepi!

Aku dok berborak ngan bos lame aku-David Woo. Aku dulu punyela takut kat die nieh..ehehe..tp skang tah la, dah pindah department takde takut sangat kat die...hihi. Setiap ari die menunggu bas bersame aku. Ade mase geli gak ati aku, dasar Cina...kalo boleh jimat, jimat lagi...dah company bayar transport..die gunekan sebaiknye. Tapi aku salute ngan care keje care Cina die tuh....menjadikan aku sebaiknye aku skang. Ingat lagik dulu mase die mule "mencium" gossip yg die dgr pasal kitowang..diela yg paling sporting...siap aturkan kitowang pergi outing same2..tak gune betul! Sampai laaa...keadaan tak mengizinkan...die still amik berat pasal both of us. Ape taknye, awek die pon manje n comey orgnye...kadang2 jeles plak aku tgk:d

Oh yup...mlm semalam aku teringat plak kat die. Ampeh. Rindu serindunye la plak! Ape daaa aku nieh...tah hape kena aku teringat tak pasal. Bongok ke hape. Tp ntahlah...agaknye maybe sbb org dok tanye sal die kat aku. Tp tak gune pon tanye aku, aku nieh single mingle lagik. Aiseh...kadang2 aku rase, bile sebut pasal die nieh...jatuh saham aku...tak dapat aku menggatal! Hehehe..

Aku skang dok tunjuk gambo bunga...sbb skang kan spring...bunga byk2...aku suke bunga...So, aku akan kuarkan gambo bunga jek sepanjang spring nieh....salah satunye...bunga paling aku suke hanami@sakura@cherry blossom...Salah satu sbb aku teringat sakura sbb spring n...emails kepade Ceri! Aahahaa...ceri=me.

Btw...dah puas mengomel...meh kite layan lagu yg dirosakkan oleh Ning Baizura dlm Thursday Nite Live (eh, bukan dlm Seekers ke?ahahaaha).

Chowwww...bersama rinduku...ecewwwwaahhh!!!

No comments: