Monday, May 21, 2007

House of LFC-stevie G song



THE STEVIE G SONG-CAN'T TAKE MY EYES OFF YOU

You're just too good to be true,
Can't take the ball off of you,
You've got a heavenly touch,
You pass like Souness to Rush,
And when we're all drunk in the bars,
We can't believe that you're ours,
You're just to good to be true,
Can't get the ball off of you...

Oh Steee-ven Gerr-aaard, da da da da da da (etc)

Adoiiii...tak bestnye. Arituh aku balik, dgn harapan dpt la tgk sket2 ke 2nd half...tp tak dpt tgk pon sbb Chelsea dah menang...huhuhu..Malas nak cite pasal FA Cup lagik..buat sakit ati jek...dah la game boring, sume boring..takde ape yg best:D

Tak sabo betul aku nak bercuti time game nanti. Aku rase, aku perlu sangat2 utk berehat. Tak terlarat rasenye nak pergi keje kalo ati n mind dok melekat kat game bola nieh. Ish...jauh di sudut ati taklah expect Liverpool nak menang...just berharap sesangat yg game nieh bukan game yg bosan...n takmo laaa team aku mengalah...walopon kitowang nieh underdog~!

Ish...ngantuk pulak. Oh yeee...ade satu berite yg membuatkan aku tak ngantuk arinieh. Ape lagik, berite kematian anak murid mak aku. Yg terjadik dekat simpang umah aku jek. Betape tragis nye cite kematian die nieh. Budak nieh baru umo 9 thn..darjah 3.Cerdik n sangat baik. Arituh die patut stayback kat sekolah sbb ade kelas agame petang. Tp die call mak die suruh jemput sbb tertinggal brg. Nak dijadikan cerite..mak die nieh pemandu yg berhati2. Tp bawak Kancil, tau jeklah...kereta paling kurang selamat. Sampai simpang, die bagi signal...tp bas yg lalu just sapu die dr belakang, kereta pun berpusing2..masuk lane sebelah lagi....n kena sapu dgn Lancer dr arah bertentangan. Pemandu Lancer sempat keluar...walopon luka2...Tapiiiii...

Mak budak tuh dgn anak die tersepit. Ntah macam mane, ayah budak tuh kebetulan lalu..die nampak kereta wife die...dgn anak2 dlm kereta yg mula nak terbakar. Org usaha kuarkan wife die...Die sempat selamatkan baby die, walopon baby tuh mula nak terbakar. Budak tadi meraung2 panggil bapak die. Tibe2, kereta tuh meletup...Bapak n mak tak sempat selamatkan anak. Suara raungan td terus senyap...

Aku teman ibu gi spital. Balik2 ibu kena pergi ke umah anak murid die. Budak tuh dah rentung. Ayah die tak dpt uruskan jenazah sbb baby nak dihantar ke HKL, mak pulak 80% terbakar, koma n kritikal. Masuk berite..simpang depan umah aku yg aku bajet selamat selame nieh (baru berhajat nak belikan adik aku motor...nampaknye tak jdla!)

Aku tergamam...tp ntahlah. AJAL. Tp tak seronok sgt bile memikirkan si ayah yg nampak anak meletup depan mate. Tibe2 dr tgh angin2...ibu ngan ayah aku terus senyap. Lega pulak nak cuti besok...Kalo tak masing2 macam tak rela aku nak pergi keje...

Mane taknye...bas yg langgar tuh....bas aku pergi keje...Tak ke sayu Cik Kiah jdnye?

Ergghh..insaf! Al-Fatihah..

No comments: