Thursday, May 03, 2007

pink rossa



CINTAI AKU-ROSSA

Sanggupkah ku bertahan
Tanpamu di sampingku
Setelah kau memutuskan kita berpisah
Serasa seumur hidupku slalu denganmu

Haruskah ku relakan haruskah ku berjalan
Tapi bayang wajahmu selalu di anganku
Karena cinta yang dulu pernah kau beri
Takkan ku lupa untuk selamanya


Cintai dan sakiti hatiku
Kalau itu dapat membawamu
Kembali ke pelukanku lagi
Aku rela memberi sgalanya untukmu

Malam yang dingin ini membuatku menangis
Melihat gambar kita yang dulu bahagia
Kemana perginya masa indah itu
Tuhan tolong kembalikan kisahku

Cintai aku sakiti aku
Kalau itu dapat membawamu
Cintai dan sakiti hatiku
Kalau itu dapat membawamu
Kembali ke pelukanku lagi
Aku rela memberi sgalanya

Cintai dan sakiti aku
Bila itu membawamu
Untuk selamanya
Kembali ke pelukanku lagi
Aku rela memberi sgalanya untukmu

Yeaaaayyyy.....bestnye Liverpool dah menang! Bahagienye idup aku...Pg semalam aku melompat sowang2 depan tv...sampai Su tegur,"Woi! Team ko menang ke?!" Aku tau terkekek jek laaaa..nak buat camne lagik!

Sowang2 senyap arinieh..ahahahhahahaa...sukenye ati aku. Tp aku salute fans MU, terutamanye bos2 aku nieh. Bukan men lagik memberikan aku semangat pade malam Liverpool nak jupe Chelsea. Tibe2 jek masing2 ikut same menyokong Liverpool...hehe. Tp aku pon malam td tibe2 jek jd penyokong MU...apekan daye, MU kalah.Hahaha...frust gak Cik Sha! Kalo tak mesti lagik meriah:D

Okeh...disebalik kegembiraan kerana Liverpool menang, ade lagik satu kegembiraan yg aku nak share ngan kowang arinieh. Aku bertemu sekian lamenye...kawanku...Miss Asdilla Anor...ataupon Bawang Pink.Kami bertemu di Secret Recipe Alamanda arinieh, sbb Cik Su nak makan "karipap besar" kat situ lepas membayar dan menghabiskan wang membayar bil2 dan sewa. Huhu. Lawa kawan aku nieh...windu sangat. Berbaju kurung nampaknye:D Samelah...aku pon tak abeh2 ngan baju kurung ijau arinieh...maklumlah! Nak pergi bayar bill tgh ari buta...panas woi!

Perut aku sengal nieh..tak makan lagik...ape aku nak cite pon? Takde mende. Aku nak cite pasal servis aritu...aku rase baik aku cont besok jek. Btw..hosmet ku, my bespren...akhirnye menyatakan hasrat mendirikan masjid Julai nieh...ececeh..bahagie nampaknye...terpaksela aku melepaskan dikau, wahai Cik Su! Aahhaha..betullah tekaan aku yg die patutnye kawen dulu...

Ckp pasal kawen, hmmm...teringat planning org tuh yg tak jd, kan....Hmm...takpelah...harap die jumpe yg terbaik....lagik baik dr diriku ini:D

Ni Rosa Evelyn..kaler pink...kerane jupe kawanku bawang pink...N lirik lagu Rossa...kerana ku terkenang si dia...hehe...acah je!:P

No comments: