Saturday, August 18, 2007

sha: victoria....gone

Pastel Hydrangeas in pitcher, originally uploaded by KM Anderson.

Arinieh aku keje half day. Kul 8 kang aku balik utk tgk bola. Seronok gak jadual waktu aku flexible macam nieh. Kengkadang seronok plak tak cuti same ari ngan org. Lagik2 bile nak tgk wyg ke, nak gi shopping ataupon nak bayar bil. Bile org takde bahagienye idup! Hahahaha...(gelak besar)

Semalam, salah sorang budak dlm team aku telah berpindah utk bekerja di Gleneagles. Aku dah lame gakla mengenali si Victoria nieh...since aku mule2 keje kat sini lagik. So, bile die nak pindah bekerja di tpt len tuh, terase gaklah. Maklumlah, kuranglah senior kat tpt aku nieh....and akan adelah yg akan memandai2 dan terlebih memandai:D

Ohh...lupekan. Malam nieh aku nak tgk bola. Aku dah had enuff ngan games yg sebelum nieh. (bengang gak tgk MU skang....men tah hape2). Nantilah....aku cite pasal bola lagik.

Okay...kite dgn bunga hydrangea arinieh. Lenkali kite cite Kisah Tak Sempurna pulak..hehehe..

No comments: