Tuesday, August 21, 2007

revenge on chelsea


red apples
Originally uploaded by Dasha_K
I'm sorry....goodbyeee...cewwwaahhh...jiwangnye lagu nieh! Aku skang dalam proses pengumpulan bahan berwarne merah...maklumlah...Liverpool fever aku dah mule nak start nieh...n aku semakin hepi n hepi menengokkan game Liverpool yg makin improve setiap ari.

Lagikpon aku nak stop letak kaler biru kat blog nieh memandangkan aku punye sakit ati ngan ref mase lawan Chelsea minggu lepas! Hek elehhhh...tah hape2 pi bagi penalty tak pasal2 kat Chelsea. Aku rase ade lebih dr sepuluh yellow card arituh die bagi gaknye! Tapi mmg bengang kalo nak dipikirkan...yg game arituh Liverpool patut menang! Arrrrrggghhh!!!!

Tp takpe. Aku masih optimistik (cewwahh). Things will get better for Liverpool. Kurang2 nasib Liverpool tak macam MU. Lagik parah. Aku rase sepanjang aku menonton game MU arituh lagik menyakitkan ati. Dahla men tak lawa....player plak tah hape2. Sometimes I'm wondering nape la player MU macam bosan aaa....Seolah2 takde pembaharuan langsung. Takde ape yg exciting lagik pasal MU. Tak macam dulu.

Agaknye...pasal itulah Liverpool sentiase di atiku!!!! Sentiase menjanjikan yg seronok n mendebarkan ati. Cewahh. Hmm...futbol fever ku dah start. Seperti tahun2 lepas....aku dah sibuk nak tgk bola....tgk rancangan bola....n ape lagi, surfing tak beringat pasal every game n every players in EPL. Dengan komen2 yg menyakitkan sanubari...hihihihi...

But not like those yrs...aku takkan men Fantasy Premierleague lagik. Harus diingat...aku dah tak punye mase:D

Welcome EPL....REDS....keep on cheering

No comments: