Thursday, November 29, 2007

bollywood mood


Sisters, originally uploaded by MiyukiDollfie.

I'm so tireeeeddddd...adoihh...!!!
Keje melambak....bukan la banyak sangat nak buat tapi sumenye mencuri mase...n kadang2 marah gak bile dah takde mase utk diri sendiri...mule la rase macam nak campak orang!:(

Btw...arinieh aku memakai Punjabi suit ke tpt keje...hehehe...gatal. Mood Bollywoodku sudah tibe. (padahal punye tak suke cite Hindustan). Aku beli kat minah nieh...die baru balik from India. N die pon from Northern India...so, taklah mengerlip sangat Punjabi Sut nieh....ala2 macam yg diorg pakai dlm Hindi movies la...bukan dlm Tamil movies punye:D

Btw...aku tak cerite lagik trip aku gi PD arituh. Sebenarnye....trip tuh utk enjoy BBQ jek....Aku makan tak beringat laaa....ape ajek, kambing...lembu...ayam...ikan...sume aku makan:D

Pastuh ape lagik....Malam Sehari Berdansa pun bermula....joget lambak...sampai ke pagi. Tak jugaklaa...yg joget lambak tak lame...betul2 nak buang kalori makan daging jek...selebihnye...duduk macam ular sawa sambil bercerite pasal hantu..dan melayan karenah org2 yg memang suke bercerite:D

Tapi...paling syiok...ape lagik kalo bukan sessi di dalam air. Aku ingatkan aku dah tutup kepale....aku dengan decentnye pakai pario...aku tak payah masuk air. Bile budak2 sume naik Banana Boat...aku ingat...aku selamat. Rupenye diorg campak aku masuk air gak...argghhhh!!!

Bukan setakat itu...ade jugak yg angkat aku utk men 'Gladiators'! Aduiihh...betape lah tensennye aku ketika itu mengenangkan malunye....Nasib baik baik takde pakwe hensem ke kat situ....kalo tidak....hancus! (gatal lagik)

Arinieh...ari last utk Assistant Manager aku. Aku tak beli hadiah pon. Sebab aku lupe sangat. Camne nieh...???Alamakkk...

Okay...gua chow:D

"When the sun shines, we'll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be a friend
Took an oath I'ma stick it out till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we'll still have each other
You can stand under my umbrella
You can stand under my umbrella"


***gud wordings....next time i'll think bout it***

No comments: