Monday, April 28, 2008

sha: does my head look big in this?

2.39pm:Arrgghh...boring nye. Isnin. Aku dapat rehat seari jek n skang nak keja balik. Ngantuk. Penat. Dan sebagainye. Tak larat.

Kejap lagik baru leh dekat2 ngan internet kiosk nieh. Hmmm....sementare nieh tgk figures lagik. Boring nye...sure arinieh bz. Customers...sure berlagak. Yelah, tgh ade duit sumenye. Argghh...nywayz...dis is the pix of my new book:D
Okeh...buku nieh pasal org pakai tudung kat overseas...n discrimination yg biaselah..kat saudari seagama ngan aku. Well, aku mmg suke bace mende2 ginih kan!
Oh yee...blog nieh tgh ade test-case...tgkla macam mane n selarat mane aku nak betulkan rupe blog nieh. Template lame aku simpan lagik. If aku nak tukar balik...then....aku akan pakai yg lame. So, tgh pengubahsuaian. Hope dptla menyejukkan mate yg memandang, k!
Harap bersabar!

No comments: