Saturday, April 12, 2008

seribu tahun


Arinieh aku nak jiwang ngan lagu nieh..hehehe....

Relaku menunggumu seribu tahun lama lagi - Rela? Ntahlah. Tapi setakat nieh dah lebih setahun kot aku tunggu. Kadang2 aku rase macam nak seribu tahun pun de. Sebab aku tak tau sampai bile aku nak jadi camni...guess what? Aku mmg tunggu gaknye. Org approach pun aku dah kaku. Bisu. N tak rela. As if macam tak boleh la nak ingat kat org len. Sampai seribu tahun? Gaknye.

Tapi benarkah hidup aku akan selama ini - Yelah. Ntah bile aku nak mati kan. Kalo aku mati, memangla tak sampai seribu tahun? Seumur idup. Gaknye. Gile akk? Itu jek yg aku pikirkan skang.

Biar berputar ke arah selatan ku tak putus harapan - Kadang aku pandang hp. Aku pandang name yg aku suke sangat tuh. Ish...nape aku macam mengharap lagik bile pandang name nieh. Tak tau malu ke. Tp pusing2 kat mane pon....utara selatan timur barat...kompas nye arah same. Die. Gile? Gaknye...huhu...

Sedia setia - Setia...sejak aku jupe die 2 tahun lebih yg lepas, aku tak pernah pk org len. Bodoh? Gaknye.

Relaku mengejarmu seribu batu jauh lagi - Kejar? Taklah. Sebab aku gemuk, die sprinter...mane larat nak kejar. Tapi sepanjang perjalanan termasuk 3 kali buffday die n 2x bufday aku semenjak kenal die...perjalanan idup aku balik2 berkisar pasal die. Cerite cinta len? Takde. Mengong? Gaknye.

Tapi benarkah kaki ku-kan tahan sepanjang jalan ini - Sampai bile aku larat nak carik die. Kadang2 aku dok tgk intranet cari name die. Hahaha...tah hape2. Kaki aku rase macam nak naik tingkat atas cari die. Tapi larat ke ati nanti? Tak larat kat? Gaknye....

Biar membisu burung bersiulan terlelah gelombang lautan - Bukan burung yg bisu. Mak aku yg bisu. Tatkala aku melupakan perkataan lelaki utk die...n lari dr cinta yg len...bisu org tua tuh. Aku sendiri tak paham...susah macam mane, bising macam mane org kat aku...aku tunggu. Tah hape2? Gaknye....

Ku masih setia - Still is. Sampai bile2? Gaknye.

Adakah engkau tahu… ini cinta - Die tau ke? Aku pon bodo kan. Aku slalu ingat, bile kite tunjuk sayang kat org, org tuh paham. Tak cakap pun takpe. Aku slalu ingat...aku tak payah nak over...Die merungut. Kate die, macam sebelah tangan jek dibuatnye. Yeke? Taklah. Aku mmg tak tau nak luah macam mane!!!! Skang aku menyesal. Padan muke? Gaknye laaaa....

Adakah engkau pasti...ini untuk selama-lamanya - Die slalu kompiden ngan ape yg die buat sehinggalah macam2 berlaku. Tp ade mase aku rase die pon kompiden yg aku akan datang balik. Itu wat ego aku lagik tinggi. Aku takkan datang walo dlm blog nieh ari2 cerita pasal die. Takmo. Lelaki mesti datang dulu. Degil? Gaknye.

***lirik yg same...takde ulasan ulangan...hehe...***
Jangan putus harapan… sedia setia - tak pernah walo sekali. Gile? Hmmm...lagu Jibek yg mendayu nieh menusuk kalbu tul. Tak guna. Ade ke. Tak pasal2 aku terperangkap jiwang skali...hehehe...whatever!

Hmm...aku keje nieh. Sok nak bangun awal. Bawak dak2 gi jalan...Anak aku? Eh! Takdelah...mane de. Sepupu2 kecik aku. Haaaiiii...nak tau tak, satu2nye mase aku bercerite pasal anak, dengan die. Skang...tak pk dah. Ape pon tak pk. Tah hape2. Setia sediaa.....hehehehe

No comments: