Thursday, October 09, 2008

the ketupat story - dia datang..jeng3x


ketupat, originally uploaded by Farl.

Hehehe...aku tak tau la kalo kowang paham ke tidak pasal topik posting nieh. Yg pastinye....walopon ade seseorang tgh menggunakan name samarannye...aku tau die tgh memvisit blog nieh sedang aku tgh bercerite tentang keadaan diriku dgn dirinye...ehehehe...

Okeh...aku tau sume org nak tau nape aku tak suke awek die. Sbnrnye aku nieh mmg kijam. Aku tak patut tak suke org yg aku tak pernah jumpe, tak pernah kenal dan tak pernah ade conversation pon. Kadang2 aku rase aku nieh macam mak mertua dlm cerite Ibu Mertuaku ataupon drama Sesuci Qaseh Ramadhan tuh. Tak de ape terus tak approve...hehehe...jahatnye aku nieh... (aku tau ko mesti ingat aku macam tuh kan!)

Tp sbnrnye aku ade sbb aku tersendiri. Aku nak cerite nieh...tp sebab aku dah keje jap lagi...and aku sangat2 takde mase nak update blog nieh panjang2 though aku mmg suke taip blog berjela2:D

Well...aku tak tau la Mr Ketupat nieh marah ke tidak ngan aku cerite sal die dlm blog. Trust me, Mr MU Fanatic, aku taip dlm blog sbb aku takleh cakap ngan ko. Kalo aku cakap kang sure ko marah atau pon ko shut me off jek kan...Well...either way, aku pon manusia, aku nak channel perasaan aku kat mane lagi...nak taknak aku kena go somewhere gak...

Lagi satu...after a while, dah dekat nak setahun aku marah ngan ko nieh, sure la aku nak tau keputusan aku tuh masih berbaloi. Trust me...the past one year was not easy...bukanlah senang utk idup tanpe sumone yg dah lame mengaco tidoku...mengejek team bola ku...dan most importantly, bagi aku kek pisang sesedap kek pisang mak ko tuh!

Whatever it is...panjang lagi cerite nieh sbnrnye...but let me tell u something today:

I did this because I love u.

To be continued.

* he's here...sumwhere...cube carik?

8 comments:

faridmw said...

salam ziarah... selamat hari raya.. setiap manusia ada sbb2 dia tersendiri.. senyum selalu dihari lebaran ini...

Pocket said...

tp memang kekadang hanya ngan satu cerita bangang mengenai seseorang jer dah cukup untuk membuatkan seseorang tu meluatkan seseorang ni.
tak semestinya betul pun,
tp skali dah pangkah,
pangkah slalu lah :)

humm, i'm still waiting what is the connection between ketupat and him:)

azie said...

sis, sumtimes no reasons are needed for us to hate or love someone.


btw, if u love him, go for it!ahahaha.chaiyok2!

because everything is fair in love and war.

Tie said...

Tu laa...kak tie dah agak dah...mesti ada feeling tu..kalau tak buat apa kisah2 kan dia tu..Haa..nak buat apa lak skrg??

cHeRyNa PiReS said...

faridmw:
---> mungkin...and sbb itu akan diterangkan di dalam blog nieh. terime kasih kerane menziarah ye!

bro pocket:
---> tired of me, ke bro? hehehe...ntahlah...tak boleh mengubah suka menjadi tak suka...susah sungguh! nanti bro...i will answer your question on saturday:D

azie:
---> aiyyyooo...dun get so excited 1st, sis...cuz i have more to come after dis. nice to see u here:D

kak tie:
---> hihi...ade sumthing nak cerite nanti...tapi tak sempat plak nak cerite arinieh, kak tie! insyaAllah...besok:D

Nurmala said...

mmg pon, nak cakap depan2 sure kita kena balik atau dia langsung tak layan kita. jadi other altervative is luah kan je la kat blog..blog ni pon dah macam our daily diary kan..hehehe

cHeRyNa PiReS said...

nurmala:
--->kadang2 cakap ngan blog yg bisu nieh lagik best dr cakap ngan orang...ehehhe..

shaxx said...

wow! sya is in love!!! all the best sis!