Wednesday, January 28, 2009

dear hati: chrysanthemum....

Dear Hati,

Die ajak keluar nieh. And bile tarikh dah ditentukan...tibe2 je Cik Bibir mula bergetar2. Encik Mata Kiri dan Puan Mata Kanan mula berair. Sambil tuh, Encik Hidung mula berhingus semacam.

Encik Tekak rase seperti tersekat. Kenape, Hati? Kenape ko libatkan Cik Bibir, Puan Mata Kanan, Encik Mata Kiri, Encik Hidung dan Encik Tekak? Kenapa ko bagi isyarat tuh pulak? Isyarat nak nangis...

Hati,

Mase die ajak, ko dan Encik Otak masing dah bersuara kan. Ko sendiri kata, lepaskan diri dari segala persoalan. Encik Otak kate, idea nieh baik sbb lepas nie...semuanya akan terjawab. Tapi kenapa, tiba2..lepas keputusan dengan Encik Otak dibuat, ko pun mula berubah? Hati, ko nieh memang lah!!!

Aku tepuk Puan Dada. Aku tanya selera. Tibe2 ko menjawab, " Kalo tak sekarang, bila lagi?"

Dan oleh kerana itu...walopon kesemua organ aku terpakse bekerja demi sebuah tangisan lepas kena ajak kuar...aku akan ikut cakap engkau dan Encik Otak. Kite akan sama2 kuar dgn die, okay! Kite tanye die nanti!
Cume aku harap...ko jangan menipu hari tu!!!

4 comments:

@LiYaNNuaR said...

wah... sgt bseni...

pssttt... kirim pd HATI tu yg Sha... =)

Tie said...

Hati dan encik otak kena bekerjasama....baru boleh buat keputusan yang betul (harap2 laa...)

fazrin2211 said...

encik otak??wakakakakakaa

fazrin2211 said...

encik otak?waakakakakaa