Friday, February 13, 2009

sha: the chrysanthemum story part 12

Budak2 Tamil dr sekolah rendah berdekatan dok beratur mase aku tgh cakap ngan die. Ape la dowang buat kat taman nieh...riuh sangat!

Aku: Anak2 you...hahaha...(aku tergelak)
Sepet: Anak I pulak...u lah!
Aku: Rumah Merah...huh...(aku tunjuk budak2 Tamil yang pakai baju rumah merah tuh)
Sepet: Hahahahaha...(kitowang mmg suke gelakkan dak2 itam nieh)
Aku: U suke kan...(die gelak)

Bile budak2 tuh dah pergi ikut cikgu dowang...die pandang aku balik.

Sepet: Soo...?
Aku: Nak mule dr mane?
Sepet: Kenape u tak sms I dulu?
Aku: Takut.
Sepet: Jap...I tak pernah violent kan?
Aku: No.
Sepet: Jerit kat u ke?
Aku: Tak.
Sepet: Habis?
Aku: Garang.
Sepet: Meaning?
Aku: UNAPPROACHABLE.
Sepet: I thought u would say that.
Aku: Habis, apasal tanye?
Sepet: Teruk sangat ek?
Aku: Duuuuuuhhh...ingat balik aaaaa!!!!
Sepet: Teruk kan...semua org cakap I teruk mase tuh.
Aku: Dah tau kan!
Sepet: U should've text me. I tau nak balik cari u mase tuh.
Aku: Dgn serabut u mase tuh, berani ke I confirm u bace sms I tuh?
Sepet: At least...try...
Aku: Dah lepas dah pon.
Sepet: What were you thinking?
Aku: Org dah taknak...buat ape terhegeh2...
Sepet: I ade kate taknak ke?
Aku: Ur words, " Which part of no that u cannot understand! Leave me alone!"
Sepet: Lagi?
Aku: I wished u happy birthday, u asked me, "Siape nieh?"
Sepet: Okay...
Aku: And u think I am not nice to u now? I'm being too nice!
Sepet: Yeah...
Aku: U're damn right when u said u dun care about breaking my heart.
Sepet: Hmmmm...
Aku: U broke my heart...yeah...tapi tuh dah lame dah. 2 tahun lepas. I'm okay now.
Sepet: Yeke?
Aku: U nieh nak menyakitkan ati I ke ape?
Sepet: Tak...I dunno what to say.
Aku: Mase buat mmgla sedap. U tak kisah org kiri kanan macam mane...
Sepet: Sorry.
Aku: Nahhh....dah lame lepas. U mintak maaf pon dah tak gune.
Sepet: Patut la i jadi macam nieh. Ramai sangat yang marah...

Aku pandang die. Rase marah lagi ke? Yeah....mmg marah benarnye. Tp dah 2 tahun break up. Within that 2 years, I have accepted him as my friend...

5 comments:

atty's said...

salam ziarah...

nURmALa mAZLan said...

Adeh!!! Masa tu naper dia cam tu? apa sudah jadi?/ ekeke….bz body pulak

~vaniLLe~ said...

hadoii kak sha... kan shaye dah kate dia tak kawen lagi.. see see.. my instinct memang power!! huhuhuhu so kak sha.. sile sambung cite nie cepat!!

juelee said...

yeaaa sepet single lagi dan masih setia menanti sya.....
terpulang pada sya je skang.....
pape pun, jom pekena tea chrysathmun

Neeza Shahril said...

jadi Sha, apa keputusan Sha?
dah anggap kawan dah tu.. kecewa kah sepet?
jeng jeng jeng!!!
suspen nyeeee...