Friday, April 03, 2009

sha: facebook





Aku benarnye tak suke facebook. Lembab. Pastu dah la lembab...asek tukar layout je.Mule2 aku tgk facebook nieh tak user friendly, susah nak guna. Pastu byk sangat application yg aku tak paham. Then bile byk sgt application, susah nak guna...susah nak layan...


Now macam mane? Pendapat aku sal facebook same jek benarnye. Except that disebabkan facebook senang utk aku contact ahli keluarga ku...makcik2 ku...sepupu2 ku....senang! Sampai ibu dan bapaku pon ade friendster...

Yg paling best bile budak2 sekolah, budak2 uniten pon ade dlm facebook. Ade group...ade comment on status...so boleh kacau kawan2....sekarang org tgh gile ngan kuiz...so, leh start ngusik dah:D

Aku paling suka application menyimpan pokok bunga kat Lil Green Patch tuh...sangat2lah addictednye ngan mende tuh. Aku suke men Pet Society ngan Word Challenge lepas balik keje. Dok join org kutuk team bola....dan sebagainye. Aku suke hantar makanan - Makan-Makan ngan Baskin Robins...hehehe...

Aku baru buat kuiz nieh dan resultnye:
Siti telah menggunakan Berapa Jumlah Hantaran Kahwin Anda?
Hai,
siti nurshahida binti zamrinor, hantaran yang sepatutnya anda terima daripada mr x ialah RM11111.00

Meh gelak ramai2...ehehehehe...lawa akk nombor nieh?

Soalan: Ape yang anda suka dan tak suka pasal Facebook?

4 comments:

Neeza Shahril said...

tak suka! tak suka! sebab dia lembab... akak jarang masuk facebook.. buka bila ada message je.. itupun berzaman akak nak balas.. huhuu...

Suzi said...

akak blm ada facebook...teringin gak sbb dpt contact kwn2 lama. jeles je tengok hubby dgn kawan2 dia. tapi yg bestnya sbb kami pernah satu sekolah so, secara tak langsung akak pun tahu perkembangan kawan2 lama juga hihihi...menumpang...

([:wandisini:]) said...

pernah baca tak pasal facebook milik CIA dari US tu. nak percaya pun tak la. tapi bila menolak pulak macam ada kebenaranya.

fan The Reds eh...
THE REDS DEVIL LAGI HEBAT.HEHE..

[S]itie [B]Um [B]Um said...

ct aktif blogspot je.. yg networking lain dh malas..