Wednesday, April 01, 2009

sha: writing a love letter



***clips from YouTube***

Scene di atas adelah scene dlm filem paling aku minat dlm dunia nieh: Knight's Tale. Semua org wajib minat cerite ini di dalam rumah aku. Aku boleh tgk cerite nieh berulang2 kali:D

Scene nieh pasal hero (mendiang Heath Ledger) nak hantar surat kat die nye buah ati. Die tak tau nak kate ape...so, die mintak tolong kawan2 die....

Hmmm...kowang pernah tak tulih surat cinta? Aku pernah. Mase tuh aku ngan pakwe lame Mr. Ganu. Maklumlah..still belajar, pastu mase tuh byk mase nak tulih surat cinta bagai nieh...so, berlambak gaklah surat cinta aku. Tp tak berbaloi benarnye kertas byk2 tuh...sbb ex aku tuh bukan reti menghargai kan:D

Lepas aku break up ngan die...aku tak tulih surat cinta lagi.Walaupun berganti bf baru. So, camne ek? Kalau tibe2 nak tulih surat cinta?

Soalan:
Ape yg perlu ditulis dlm surat cinta? Kowang pernah buat tak?

9 comments:

Sya Annur said...

what to write? hehe... write whats in ur mind and ur heart la, apa lagik nak ckp. xkan nak ikut script kot? tepaksala buat manual ayat2 chenta nantih! haha... sooooooooo not original!

juelee said...

hehe jue dulu ngan encit lee surat cinta neh la pengikat hubungan kami..tiap2 hari dapat surat...
surat tu ada lagi sampai skang..
rasa nak liminate plak hahah

~Cinta Cukulet~ said...

tak pernah tulis surat cinta...tapi kalau nak tulis la kan ayat mesti jiwang2 hehe

bozzobattousai said...

babak surat tuh memang best..."the poor can marry for love" ye ke?

cHeRyNa PiReS said...

tengkiu kawan2...aku saje je tanye soklan nieh sbb aku tgh dok pk...camne zaman skang nye surat...adekah berbeza macam dulu2?

Suzi said...

org dulu2 bercinta berhubung pakai suratlah...sekarang dah zaman teknologi..sms je pun dah ok kalau nak jimat.

Eriyza said...

Dolu mmg guna abg posmen laa tuk
menjadi pengerat kasih sayang antara
daku dan dia. Love letter tinggal
kenangan jerk.

shasha said...

ahahahah i dont write love letters, or emails, or say 'i love you' or randomly send cards or sacrifice a lot of things for a guy anymore... just because one person decided to take things for granted... sad la kan? kesian whoever who decides to marry me, semua benda jiwang pun tak dapat...

Neeza Shahril said...

tak ingat la rupa love letter sebab akak geli baca surat jiwang sangat..
sikit2 takpe la.. ;)