Friday, July 02, 2010

wc2010: please translate this!

k heb alles over de wereld is nog nooit een man ontmoet die kan de dingen die je meegemaakt
Nooit gedacht dat de dag zou komen waar je zou opstaan en lopen en ik zou niet in je achterna
Cuz is niet nergens in de wereld zou ik liever, is niet niemand in de hele wereld Ik zou liever zien dan de man van mijn dromen die mij gemaakt
Wees dus blij, maar nu zo eenzaam

Het is nooit tevoren gevoeld
Ik wil niet dat hij aan de macht
Ervan overtuigd dat ik kon doorgaan
Maar ik hou van jezelf al
Te laat voor mij om weg te gaan van je
Te mooi voor me dat gevoel
Voor mij niet gemakkelijk van je af

Pls translate this, folks. I just have to talk in codes to the people who might understand my situation right now.

Clue: the country which is playing against Brazil tonight.

Sorry.

7 comments:

Ili Saharudin said...

ili tau ape yg akak rasekan skrang> me same

~LP Lum~ said...

salam kak sha~

sabar eik... tu aje yg mampu sy ckp.. tau akak laie berat sbb akak yg tanggung...

kak Erna said...

sha..acik tak tak paham apa pun..

Othman Juliana said...

Ik wou dat ik je zou kunnen helpen op welke manier ik kan. Laat me weten als je iemand nodig hebt om te praten ook-ik ben blij om te helpen. insyaAllah. Mijn e-mail: othman_juliana@yahoo.com. zorg en liefde te sterk! Nou, ik weet dat je sterk zijn :D cheers!

Cik Qemm said...

dah bace.

sabar ye kak sha.

a kl citizen said...

barang yang lepas jangan dikenang..

~ mizzAmy ~ said...

erm.... amy rasa amy paham kot even dah pergi kat google translate but still blur2 jugak.tapi entah lah. perasaan nih sangat complicated kan?