Tuesday, August 17, 2010

ramadhan diary: makan ikan fishville

Farmville. Fishville.

Ramadhan is not supposed to be the month of less productivity. Yet, people tend to play games more than doing their work. Farmville. Fishville.

Can we eat fish from Fishville and vegetables from Farmville for buka?
What's the use of playing and not working?

Tell me.

11 comments:

Sharinginfoz said...

hmmmmmm, very tough one

ashie023 said...

ohmo...kene kat aku..hahaha...toing

iza~de~bintang said...

Niatnya nak bekerja lebih kuat dari biasa, tapi bulan posa ni mood sentimental jaaa. Sib baik tak menternak ikan dan tanam sayoQ kat ville tu. Kalau tak lagi parah hu hu.

~ mizzAmy ~ said...

hehehe... nasib saya tak main game dah. bulan posa nih amy letih sesangat sebabnya amy buat drawings dari pagi sampai lah ke 4.30pm sharp. kadang2, kencing pun ku tahan sebabnya nak siapkan keja. hehehe...

juelee said...

dah lama dah tak amin game kat FB tu sha.. hehehe btw, selamat berpuasa, not too late ya..

kiddo2music said...

Ouch!
terkene lak.. :)
tape k. sha, buat keje xley makan, xley bercakap bagai mmg bosan..
sbb 2 kene men game skali, heh

productiviti tetap jalan...:)
siap tambah skill lagi, menggunakan kedua belah tangan secara maximum lagi tau..:P

mier@merr said...

hait...marah bunyi~~


sy tak maen kedua2 nya..hee

Pocket said...

ada orang main banyak la tu miera :D
haaaiipp!! sha jangan marah marah..
nanti kurang point ^^

anyway.. the use of playing and not working is...
well playing is always more fun! :D
and work never do

Nem0 o0h Nem0 said...

best ker main game kt fb tu? tk reti la..

Dee said...

x penah main game kt FB..akak cepat boring..

Othman Juliana said...

in my life only two computer games: tetris and pacman. and yes, i have exactly the same thought: main game time keje?? damn!