Wednesday, December 12, 2012

continue #entrybahasamelayusaya or not?

Mum's workstation is mine!!! by cheryna_27
Talent is GOD given. Be humble. Fame is man-given. Be grateful. Conceit is self-given. Be careful.


#entrybahasamelayusaya was a delayed project by Chisha Cheryna Pires.

How do you see it so far,folks?

Do I need to continue?
If yes, I need to know how to protect my post ;-)

16 comments:

Nizam.Ariff said...

kalau itu kisah benar, juga tentang orang2 dipejabat, berhati-hatilah...
kalau semuanya hanyalah rekaan, tak mengapa kut...

Diana AR said...

pls continue ;)

Fiza Rahman said...

Continue please ☺☺

atty's said...

sambunglah..tak sabar dah nak bacanya nie

Rasp said...

sila sambung ye....
but like nizam.ariff ckp ler....
langkah berjaga2...

Jna marcello said...

kak sha misssssssssssss you!!

kiera'sakura said...

sambunglah kak. kalau akak sudi share dgn kami semua. tp kalau itu kidah benar akak tukar nama mereka yg terlibat klu itu nama sebenar dorg. yela kadang kita memang perlukan satu tempat untuk meluahkan apa yg kita pendam :)

Rai Ourkizuna said...

sila teruskan kak sha.. bukan permintaan.tapi arahan..kikiki..

Amanda Suria said...

suka mug tu....comel...

LydSunshine said...

Utk soklan pertama. Teruskan. Nak tahu ending. *bzi body. Tapi utk soklan ke2, tak tau nak jawab. Protect the entry from what/who?

hainom OKje said...

Air apa tu Sha ...biru je macam air laut...mcm sedap je!

Remy hazza said...

demi remy sha kena sambung !!!!
i love your writing....... sayes!

boni kacak said...

kalau sayangkan saya, kena sambung.pergh.. tiba2 je kan.hehehe

Cik Nurul Siezuka said...

cepat kisah berikutnyer.. hehehe.. :)

Lady Windsor said...

protect your write up sha...im not sure about that but there's a few step that u can do so that people cannot simply cut and paste citer tu...

potia casadelarossa said...

hi dear,, admire dgn blog ni... protect ur entry with disable right click.. many way to solve ur problem